2008年7月7日星期一

南澳之旅(第五天)


 


19/6/2008 (THU),不需alarm,如常又是我最早爬起來,躡手躡腳走到浴室梳洗,但無可避免會騷擾到同伴,深感抱歉



 


早餐都是烘多士、加花生醬、黑加侖子果醬或Cream Cheese,飲熱鮮奶或咖啡。不過由今天起還預備 Lunch,與其出外吃的都是 麵飽或 Burger,價錢又不是便宜,又可省回找餐廳的時間,所以我們今天的午餐是烚蛋、三文治、橙。



 


07:10出車,向另一世界遺產進發---Cradle Mountain。先到 Cradle mountain-  Lake St Clair National Park (World Hertiage Area) 遊覧下、影下相先!



 







 






 


Cradle Mountain (搖籃山),顧名思義是這座山似搖籃啦!去相比你睇啦!你話似吾似呀? 系咪ok 啦!你知啦!依  D 名係要靠想象



 






 


Cradle Mountain 在 1982 年被列入世界文化遺產,從北部的 Cradle Mountian 到南部 Lake St Clair 共 82 Km 路程,這艱辛的路途需時 5-7 日,就是澳洲最著名的叢林漫步徑,這當然不是我們杯茶啦!目標是 Dove Lake 5.1 Km/1hr 45 mins!



 






 


11:00 開始起行,任何方位行都可見到 Cradle Mountain,可以話愈行得久就愈靚,靚的原因是倒影愈來愈清,又要睇相啦!



 






 






 


兩個靚女咪我嘅 Friend 囉!行得快我咁多!我之吾係咪又掛住影相囉!靚呢?



 






 






 






 


這裏的湖水又是淡淡的可樂色.........Amazing!What a Wonderful World!想聽歌添!



 


當天我只穿著了一件長袖 T 和一件運動外套,已經大汗淋漓,烈日當空,相信氣温超過 25℃!好熱呀!



 


可能天氣太熱,再加上慢慢行、慢慢影,我用了 2 小時 30分鐘!跟住咪食 Lunch 囉!好朋友又到 Information Centre 試行上網做 SIM Card back-up,上網費用 AUD 2/15mins,但因為電話無網絡複蓋,接收不到 SMS for Password,所以最終仍失敗!



 


14:30 開車向 Mole Creek 進發!



 


15:25 駕車停到 Round Mountain Scenic Lookout, Olivers Road ,又睇下相,看圖填充啦!但我都分吾清邊座山打邊座山!事但啦!總之好多山啦!吾好問咁多啦!



 






 






 


入到 Mole Creek ,大部份都是 Farm Stay,好多羊、好多牛、枯黃的草地,好有冬天的飄零燕感覺,但好多住宿的地方都 "No Vacancy",情況並非爆滿,而是冬天休業!我們本想試下住 Farm Stay,但全部都表明" No Vacancy ",最終唯有選擇 全城唯一開業的 Mock Creek Hotel !



 


嘩!嘩!嘩!超平 AUD 65/4 person/1 Room,B&B,公共浴室及厠所!任食早餐!



 






 


但住 Hotel ,就不能煮食,我暗中偷笑!哈!今晚我終於吾駛洗碗、清潔爐頭啦!好嘢!偷懶一晚!



 


今晚食咩?咪係我們住的 Hotel 食囉!



 


好嘢嚟!睇相啦!仲可以學英文添!



 






 


Wedges AUD8 ( wedge 估吾到係咁樣炸薯仔),好味過 Chips,相信薯仔係另一品種,我真是才疏學淺



 






 


Chicken Parmagana AUD17.5 (即係 miced chicken 炸鷄肉餅),四堆蔬菜蓉 (Carrot, pumpkin, potato,另外白色過堆吾記得啦),好好味,好 Homemade feel!可參考!



 






 


T-Bone Steak AUD20 普通嘢,但都很有水準!



 


還有一個 Homemade Pea & Ham Soup AUD 6 無上鏡,不過好好味!



 


~22:30我便上床瞓覺!Have a sweet dream!




 






Louis Amstrog & Kenny G~ What A Wonderful World


2 則留言:

  1. Cradle Mountain (搖籃山)>>> sorry 真係睇唔出   好多山,山,山,山,山!!! 如果唔係4個人去,多d話題,我可能第二日已經想走喇。(我好鬼衰,怕悶又怕刺激,都唔知想點 )

    回覆刪除
  2. 妳都幾難服待吓...
    不過我哋無咩美食....又行餐 C....啲大自然又大同小異....的確都有悶位 !不過去旅行係要搵平衡位的

    回覆刪除