2008年7月3日星期四

南澳之旅(第一天)

 



15/6/2008 (SUN) 乘搭Vrigin VS200 19:20 Hong Kong →Sydney,機票價錢連稅及燃油輔加費 HK$5688。



 



我們原定計劃網上 Check in,但不知怎解密碼不相符,各人唯有怱忙出發,不知好彩與否,我的行李喼剛下樓,未行夠五步就甩杆,當然立即回家換行李喼,可能是裝得太滿太重定此喼年事己高 (購於19/6/1999),無論怎樣也開不到,最後要用錘向着鎖位擊破才能成功,但已把我弄得滿頭大汗,嚇得我想哭起來.......唯有立即換上未Set密碼的新喼,再 Call 的士,要十五分鐘後到,價錢尚算相宜 HK $190,到達機場17:20,可謂有驚無險!



 



但麻麻煩煩的我,又亂Set 密碼 ,以致新喼不能開,唯有用Key 再鎖,趕着 Check in .........好不容易才完成,你估幾重?咪21.7 Kg!但情況就如鄉下婆出城 ,失禮死人!不過還有好戲在後頭



















上到機,我和 Ms E 兩人可佔用四個座位,當然玩著襪影相,對襪顏色好吸引,還有隻飛機在腳面飛行,可愛得很!



 





Virgin 出品的 Cola ,好 Cute!怎能不用大光圈試影,好有我要的效果------前清後矇,幾 Pro!幾靚!



 






八小時多的機程,尚算可睡得一覺




 


P.S. Exchange Rate: 7.3845










薩克斯風-what a wonderful world

2 則留言:

  1. 哈哈,queen 俾你笑死我喇,點解你咁烏龍咖
    我為準備9月旅遊,會重溫你個澳洲之旅

    回覆刪除
  2. 我都係懵盛盛 .....叫妳幫我買嘢....攞完就走唔比錢都得.......  You're so nice !
    澳洲妳會去邊到 ...我最喜歡 Kangaroo Island  (Adelaide) 真係好靚...好舒服,有生之年希望可重遊

    回覆刪除