2011年1月26日星期三

Love Paradise@環島路


 


21-11-2010


天氣非常好


早上我們騎單車在


被譽為「世界上最美的馬拉松跑道」的環島路暢遊


沿途風景真的很優美


又遇著幾對新人在這.....Love Paradise......拍婚照


就記錄了『再闖廈門』之旅的美好回憶




 





































































 


---------------------------------



Love Paradise



陳慧琳




 


作曲:陳光榮   


填詞:Poman Lo




 


You're always on my mind
 
All day just all the time
 
You're everything to me
 
Brightest star to let me see

 
You touch me in my dreams
 
We kiss in every scene
 
I pray to be with you
 
through rain and shiny days*

I'll love you Till I die
 
Deep as sea Wide as sky
 
The beauty of our love paints rainbows
 
Everywhere we go

 
Need you all my life
 
You're my hope You're my pride
 
In your arms I find my heaven
 
In your eyes my sea and sky
 May life be our love paradise


REPEAT
*##






 


6 則留言:

  1. 影得好靚吖,唔講真係唔覺你響度側拍,好似D 新人特登唔望鏡頭咋

    回覆刪除
  2. 嘩!我真係以為你去幫人影架!

    回覆刪除
  3. 多謝妳欣賞 !
    廈門環島路真係好舒服
    沿途都環境優美....騎單車感覺很好
    其實那位肥仔新郎哥好攪笑...
    男人影相比較生硬. ...
    而御用攝影師就成頭大汗
    講極肥仔哥都唔多掂....
    而我係旁邊則坐享其成 .....
     

    回覆刪除
  4. 似呀!太好啦
    都係人哋打晒反光板...
    教晒擺 pose...
    我坐享別人的成果
     

    回覆刪除
  5. 肥仔哥哥呢pair 我覺得最sweet 因為兩個都笑容滿面
    講真,我覺得佢有d似泰國通Roger

    回覆刪除
  6. ~Aiya.....我覺得好面熟...
    又覺得似我老細
    但我老細明明係老版阮兆祥
    妳講就係啦 ...係胡慧沖....無錯....
    最後一對嘅新娘似呂慧儀

    回覆刪除