2011年1月13日星期四

小肥牛火鍋


 


今晚天氣已回暖


相約朋友到小肥牛打邊爐


一於入元朗


樓上舖佔 5 個舖位


環境及裝修都不過不失




 






 


有七間分店之多


以刁鑽配料及活魚刺身為賣點



 












 


鍋底有 12 款之多


選了蕃茄薯仔牛腩湯底



 






 


有極級安格斯牛頸脊


豐富牛肉味    脂肪平均   好味


睇漏眼特價~ 每兩位可 Order $10/碟


掂解待應唔提醒顧客.....唔得



 






 


新鮮希靈
魚刺身



 






 


牛肉刺身....非常薄切透光


味道鮮甜



 






 


還有黃喉即牛喉 (爽口硬身花膠形)


手打墨魚滑


牛骨髓


餐後有話梅粉配西瓜


整體都可以....價錢略調低就更理想



 






 


員工服務尚算週到


但有些煩擾是不斷有三兩待應提醒顧客投票選自己為


最佳笑容員工



 






 


好豐富的火鍋刺身夜


埋單 $520


價錢可以啦



 






 


多謝朋友為我準備的多元化零食



 






 


北海道南爵薯仔湯


粟米湯....朱古力....連輕便型的花生醬及果醬也能品嘗


很窩心的北海道手信



 






 


很久沒見面


我們都一切安好


依然快活.....期待下一次肚滿腸肥




 


---------------------------------


手信



楊千嬅


 


作詞: 林夕
編曲: 梁基爵




不須給我展覽那照片 看你愉快溫泉
只須給我手套 模倣你的分寸
陪著我 償還未了願


*你離開 你回來 將手信留在你眼內
 但怕親手將死結解開
 原來 原來沒意外


我在等 你回來 沒禮物也不著呆
 就算只得到鬚腳滿腮
 仍然是笑逐顏開


多麼想 多麼想 得你的慷慨
 以感情做禮物吻下來 *


不須給我精美照相機 怕攝下你的眉
只須給我煙蒂 留低你的首尾
還附送 甜蜜蜜氣味


Repeat


期望在美麗留影內 她身影會被抹開
就這樣吧 你良善仁愛
讓禮物放下來








 



10 則留言:

  1. 果然係寫blog達人喎!咁快手!
    點呀?今朝食薯條、薯仔湯定奶醬包做早餐呀?
    溫馨提示:呀達人,如果想睇你隻貓d相同我d相,就唔好忘記去facebook嘞!

    回覆刪除
  2. 只此今日:網上訂apple產品有折,你係咪想訂個『i』乜呀?要買趁手!

    回覆刪除
  3. 唉!又係我,唔記得比條link你添!
    http://store.apple.com/hk-zh-hiEd/?cid=MAR-HK-169709-P0010076ZHT&Email_PageName=P0010076-169709&Email_OID=a957b9c973e808170865726d1bb85ebb&cp=em-P0010076-169709&sr=em

    回覆刪除
  4. 早晨!校長
    我仲好飽 ....要遲啲攪個 Brunch 先
    我昨晚已 Added 咗東明喇....我自我介紹一番
    「我係呀蝦佬的.......」
    但妳啲相未睇....比啲時間我

    回覆刪除
  5. 真係......多謝晒!

    回覆刪除
  6. 呢間舖初初開既時候食過兩三次,材料唔錯,
    不過真係貴咗D

    回覆刪除
  7. 係呀.....平番啲就更吸引
    不過勝在啲嘢新鮮

    回覆刪除
  8. 我早兩個月都食過一次,覺得呢間唔錯
    但可惜我在外打邊爐10次有9次都會肚痛

    回覆刪除
  9. 咁慘...原來妳係玻璃肚之人

    回覆刪除