2011年1月10日星期一

響螺頭淮杞茨實燉白鴿



 


這個寒冬一於燉...燉...燉


今早就到街市買新鮮鴿 $35/隻


鷓鴣 便宜些


配樓上舖的美國急凍響螺頭 $7.33/両


$12.6両/$92.4 (有3隻)



 







材料:


白鴿:補肝腎 益精氣


響螺頭:補氣養陰   


淮山:補肺益腎   健脾止瀉  益精補氣


杞子:滋補肝腎    明目    潤肺


茨實:有益腎固精    健脾止瀉


桂圓肉:可養心安神    治療心悸失眠


陳皮:化痰去濕


 


做法:


響螺頭洗淨用刀刮去黑色部份→用薑葱氽水備用→切片


白鴿洗淨→ 分為 4 份氽水備用


+ 一小塊豬瘦肉


藥材略浸 果皮要刮去內層


配以上用料 + 凍滾水慢火燉兩小時



 








鷓鴣肥膩點了


有響螺頭都很清甜









今夜晚餐還有蒜蓉炒包心芥菜


梅菜蒸豬肉......好溫暖 & 滿足












 



RICHARD CLAYDERMAN~ Souvenirs d`enfance


4 則留言:

  1. 天氣凍飲燉湯最啱啦,
    大過中醫話小姐唔可以飲雞湯,唔知鴿得唔得呢?

    回覆刪除
  2. 我諗雞湯會燥
    若感冒飲會外感存裏
    依家啲雞有雌激素....會影響 Hormone
    唔知中醫掂解話小姐唔可以飲呢
    我諗鷓鴣最好...性微溫
    適合 虛火盛且虛不受補的人士
    鴿就唔肯定
     

    回覆刪除
  3. 呢個湯好滋補  新鮮鴿好似難買d.  我好鍾意食雞,但煲湯就麻麻(雲吞雞湯除外 )。阿媽話煲湯用鵪鶉都ok,冇咁燥熱。

    回覆刪除
  4. 我好鍾意飲雞湯架
    其實係好鍾意食雞...煲雞粥...醃咸雞...我都好鍾意
    但湯就真係燥
    講開鵪鶉 ....我去雞檔呀老闆娘同我講歷史
    話 97 之後已經無新鮮鵪鶉賣啦
    我又晤想買冰鮮...所以咪煲鴿囉

    回覆刪除