2011年1月8日星期六

清雪櫃的午餐

 


早上起來


要清除雪櫃的剩餘物資


有蓮藕、紅蘿蔔、豆腐、墨魚滑、肥牛


就配我愛的蜜糖豆及臘腸


又煲一煲我愛的上湯邊爐料


就係咁攪了一個美味的冬日午餐



 









 


誤了上班時間>>>攪到 Call 的士


 



A Comme Amour


6 則留言:

  1. 咁呢餐都幾貴!

    回覆刪除
  2. 貴咗少少....+ 多$40 的士咁多啫 (有相熟)
    都係衰嘆慢版...又抹爐頭...又抹地....攪到遲咗!
    但我可做了一個飯盒作晚餐
    可以唔駛食公司啲擎天餐.....都好

    回覆刪除
  3. 我成日係咁衰咗,要搭的士,不過無你咁貴啫!

    回覆刪除
  4. 我朋友到我家食完飯
    佢話我食完飯係到攪 Disinfect ....
    係咪 isolate 完嗰 Case
    見我係到係咁抹爐又抹牆...
    我諗係病 ...係職業病
    我問同事係咪每次都要抹爐頭
    佢哋都話要.....
    仲話租屋見到啲人住到廚房勁厚油..
    一定要業主清理好...跟住再揾鐘點大清洗
    亦有同事就嚟搬....都每餐煮完都大洗
    都係依句.... 「點忍...自己都唔舒服」
     

    回覆刪除
  5. 哈哈,你個ending 有D 搞笑 週末我經常都係咁,好鬼滋油整個靚靚早餐,但搞到最後約咗朋友又遲到

    回覆刪除
  6. 因為一路都係歎慢版...
    食完抹吓...洗吓....
    Last 15 Mins 先知. ...

    回覆刪除