2011年1月31日星期一

送虎迎兔慶團年



 


23-1-2011


今年我家慶團年


在哥哥新居攪到會


美心出品




 






 


有燒味拼盆....有盆菜....有雞煲翅....有炸蟹鉗...炒飯...伊麵



 






 


還有嫂嫂的沙律....雞湯...



 






 


好耐無試過嘅 Housewarming!


祝願合家平安!萬事如意!







 


10 則留言:

  1. 你都係食盆菜喎,係屋企食唔使限時,
    食得舒服!

    回覆刪除
  2. 呀百有好叻....連盆菜都自已做到
    屋企真係舒服好多....又有電視....又無酒樓咁嘈
    我建議用邊爐頭...Heat 住食更好
     

    回覆刪除
  3.             


     

    回覆刪除
  4. 祝 人逢喜事 ! 事事如意 ! 
    祝 兔年進步 ! 步步高陞 ! .

    回覆刪除
  5. 八哥狗的女主人2011年2月2日 下午8:32

    Happy Chinese New Year !  祝身體健康, 心想事成 !

    回覆刪除
  6. 恭喜!恭喜!
    恭喜合家安康!萬事勝意!開工大吉!

    回覆刪除
  7. 恭喜!恭喜!大家咁話
    祝身體健康!從心所欲!

    回覆刪除
  8. 恭喜!恭喜! 祝龍馬精神!日日有食神!
     

    回覆刪除
  9. 年年我都返大陸過新年,冇咁多人,靜靜響屋企食飯,休息下。年紀大咗,唔鍾意熱鬧喇,平平安安過新年就好  
    我公司年年都放兩個禮拜新年假,休息完就去下短程旅遊。新一年又開始努力工作
     
     

    回覆刪除
  10. 我家父母在樟木頭有屋
    但因年紀漸大.....早一個月才賣掉了
    以前我好間唔中都北上住幾晚
    嗰到啲家禽好平...呀媽會燉嘢比我食
    跟住買幾隻老番 DVD 睇....好 relax 咁過幾日都唔錯.....
    新一年真係要努力工作...
    人生目標係是買多啲靚嘢!食多啲好嘢!
    我們都要善待自己

    回覆刪除