2011年1月28日星期五

201110~ Hea遊Cafe@鼓浪嶼



 


20-11-2010


09:30 在酒店吃了一個自助早餐


簡單且豐富




 






 


我們這天是全日 Hea 遊鼓浪嶼


已是第二次遊 鼓浪嶼


這裡最吸引之處便是那份悠閒


可在茶館...咖啡室 Hea 一個下午


總有一兩隻小貓咪在妳附近穿插



 



`



 


不多作介紹了


就與你 Hea 遊鼓浪嶼各茶館及 Cafe...



 






























































 


還是要再次介紹這間


娜娜海岸渡假旅館 



 












 


推介


張三瘋貓窩旅館


環境很優美....寧靜


可以的話住上一兩晚


也是不錯的選擇


房租便宜: ¥230-490/Night



 
















































































 


看完有否想置身其中一角


聽著音樂...看看書....不用留意時間


就這樣消磨一個下午


相信亦是現今都市人的夢想





 


------------------------------------------------



紅茶館



陳慧嫻




作曲:K. Senko, M. Aoi


填詞:周禮茂




 



紅茶館 情侶早擠滿 依依愛話未覺悶
跟你一起 暗暗喜歡 熱愛堆滿
你身邊伴 情侶一般
紅茶杯 來分你一半 感激這夜為我伴
跟你一起 我不管 熱愛杯中滿
要杯中情 贈你一半 愛意我眼內對你在呼喚
怎麼竟不知道杯中吻舖滿
似你這般 未領會心中愛戀
懲罰你來後半生保管
紅茶館  情深我款款 怎麼你在望窗畔
枉我一心與你一起 做你一半 你的生命另一半
(
)你系度諗緊咩呀 諗緊你女朋友哩
你無女朋友 梗系唔信啦
無理由格 你幾好呀 點會無人鍾意你
或者有你唔知姐
(
)紅茶館 情深我款款 終於愛念在交換
且說一聲 要我一生 做你一半
你的生命 另一半 你的生命 另一半
你的生命 另一半










 


 


12 則留言:

  1. 早晨 queen 很喜欢这辑相,充满歐陸情懷,

    回覆刪除
  2. Good Morning!
    這裡環境氣氛都很好
    真的不覺置身國內
    充滿歐陸...台灣風情....
    有興趣可住一至兩晚

    回覆刪除
  3. 一個細細的島,真係好有歐陸風情,好舒服  你令我想起台灣小巷裡的cafe ,店面細細,但好有氣氛,好relax

    回覆刪除
  4. 係呀!我都估唔到廈門鼓浪嶼咁好環境
    可能近台灣嘅關係
    文化及生活習俗都受到一定的影響
    真係好 Relax....
    我嘅理想生活是不用看錶過日子
    不用睇價錢去購物.....這裡或多或小可滿足
     

    回覆刪除
  5. 可以咁樣hea係一種福氣啊!
     

    回覆刪除
  6. 祝 : 新年進步 、身體健康 、大吉大利 !

    回覆刪除
  7. absolutely passsionate about them ^^

    回覆刪除
  8. 妳講得啱....
    咁樣真係一種福氣
    記得任志剛講退休的第一件事是要學識 Hea
    不過依方面我就綽綽有餘....

    回覆刪除
  9. 祝龍馬精神!心想事成!
    多謝到訪

    回覆刪除
  10. Hi,第一次留言,妳啲相片好靚。我想問妳用邊個software做editing架?唔該~

    回覆刪除
  11. 多謝欣賞
    我係用 Picnik  來執相的
    有咩唔清楚再大家研究吓....唔駛客氣啦

    回覆刪除