2011年1月19日星期三

I'm Sick!



 


我病倒了




 














 


------------------------------------



身體健康


 


張偉健


 


作曲:藍奕邦


填詞:林夕




 


如若我 患了傷風
怕就怕你惹了我的咳嗽

連累你 發起高燒

跟我睡覺你也要分睡床


如若我 喉嚨腫痛

怎樣去唱你愛聽的歌韻

連累你 唇乾口淡

因要共我吃最淡的粥最青的菜


*我不要做弱質病人

 變一個負累你不幸

 誰想有病 厭惡呻吟

 我不要千金百銀

 也祈求這小小的福蔭*


#我只想 身體健康

 我害怕你要照顧我擔心得出一臉倦容

 而我病床中反悔內疚 令你太心痛


 我只想 身體健康

 要活到過百歲不需拐杖都可跟你相擁

 不忍你勞碌的照料我

 受了這種切膚之痛#


如若我 跌斷雙腿

我就算去那裡你都跟我

扶著我 輪椅中坐

親我時你也要俯身彎腰


人漸老 耳朵失聰

怎樣去聽你說我多可愛

唯願我 牙齒堅固

可吃盡你炮製我愛的每款小菜


REPEAT
*#


我會為你好好的保重

我怕病了等於失了寵

怕你嫌藥味太濃

藥煲太重 不知怎操縱


REPEAT


我只想 身體健康

看著你替我蓋被 窩心得心有點痛

得到你這般的愛護我 眼淚這刻難自控






 


 


14 則留言:

  1. queen 佩服 佩服 病都拿住部相机影相,快d 多多休息同吃药

    回覆刪除
  2. Aiya...多 D 休息呀!Take care !

    回覆刪除
  3. 多謝關心...
    感冒...咳到我 C 啦...
    2 日病假...Complete Bed Rest

    回覆刪除
  4. 係呢...一日未 C 都要拎住部相機
    一日未 C 都要煮...煮...煮
    多謝關心

    回覆刪除
  5. 點呀?係咪攞病假喺屋企等速遞先?
    呢兩日都暖番d,聽講聽日又凍嘞!
    我哋呢d唔係十八廿二嘅朋友,真係要鍚住自己呀!

    回覆刪除
  6. 咳到肺都歪了...
    部 I 乜要星期六才送貨
    明天又返早兼夜....好痕...唔係身痕...
    係喉嚨好痕....

    回覆刪除
  7. 呢輪d菌好勁呀,保重呀!
     

    回覆刪除
  8. 保重身體 = 孝順荷包, 多 D 休息啦。

    回覆刪除
  9. oh my dear, you've got to take care.  I am sick too, got a flu.  You have to get better before the CNY or you will miss lots of fun. 

    回覆刪除
  10. 多謝關心....今日止到咳啦!
    最憎就係咳....係人都怕咗我.....

    回覆刪除
  11. 係呀!咁似我呀媽講嘢嘅!
    我揾到好平嘅地方睇中醫
    樂善堂流動中醫車....係註冊中醫
    $90/6 劑/3 days/仲係沖劑......都唔係太不孝
    好番好多喇...多謝

    回覆刪除
  12. Thanks....you're so nice...
    U needs more rest, drink water and Vitamin C
    Hope U get well soon!

    回覆刪除