2011年1月9日星期日

最好不相見



 


李漠








 


最好不相見,便可不相戀。

最好不相知,便可不相思。

最好不相伴,便可不相欠。

最好不相惜,便可不相憶。

最好不相愛,便可不相棄。

最好不相對,便可不相會。

最好不相誤,便可不相負。

最好不相許,便可不相續。

但曾相見便相知,相見何如不見時。

安得與君相訣絕,免教生死作相思。




 


 


18 則留言:

  1. 好文藝wor,好似瓊瑤以前d小說咁。

    回覆刪除
  2. Oh!又係非誠勿擾,我嘅生活充滿北海道,點可以專心學業、專心工作呀?

    回覆刪除
  3. 我依家睇緊「仁心解碼」
    有種叫『創傷壓力後遺症』
    Post Traumatic Stress Disorder
    妳....咁我斷妳症 就『快活過度後遺症』
    若持續得耐....睇吓醫生好喎 !

    回覆刪除
  4. 我諗幾好睇...
    舒淇好有味道...對腳線條好靚....

    回覆刪除
  5. 仁心解碼幾好睇!仲有香港李察基爾同黃浩然,如果加埋蒙嘉慧就好似睇緊杜棋鋒D戲咁,我會追落去架!
    點啫?幾時得閒食薯條啫?我除咗星期二五要返學,其他夜晚都得閒架,順便開D『快活過度後遺症』嘅藥嚟吖,唔該!

    回覆刪除
  6. 睇過第一集,覺得唔錯,國內電影黎講題材幾清新。呢出戲響大陸好受歡迎,我哋舊年去北海道好多舖頭都貼晒《非誠勿擾》poster  . 但我朋友已經睇咗II 佢話冇第一集咁好睇。今次我決定等PPS 上,唔買飛睇算喇

    回覆刪除
  7. 我依家睇緊「仁心解碼」>>> 你有冇睇<lie to me> &<The mentalist>呀? 我超鍾意睇呢d 戲吖  

    回覆刪除
  8. http://item.rakuten.co.jp/lecreuset/lc00225/ LC X'mas box ¥2850 我托個居日港人代買 計rate:0.11 運費就大約港幣110 (旺角兆萬收貨)

    回覆刪除
  9. 方中信正 ....雖然有啲誇...但題材吸引..
    我都係等咗好耐...都會追
    就星期四去妳處...有無轉位置...
    喂...個晚會凍...去打邊爐囉
    只要更快活就唔駛食药架喇
     

    回覆刪除
  10. 邊爐?簡直係我飛佛呀!去邊呀?期待ing,就嚟有藥食!

    回覆刪除
  11. 13/1 香港上畫.....都好吸引
    我依家要揾第一集睇咗先
    Hit 到北海道.....一定要睇......
    我上次係 Faces 買護膚品有兩張百老滙戲飛
    一於去睇

    回覆刪除
  12. 係呀!未睇過添...明珠劇集嚟架...
    Search 吓先

    回覆刪除
  13. 都幾貴吓....$425
    X'mas Limited Edition ....無計喇
    值得收藏
    千金難買心頭好

    回覆刪除
  14. 依間正...但要出佐敦 金牌
    妳有無 idea ....係番妳個區
     

    回覆刪除
  15. http://hk.myblog.yahoo.com/tamfeon/article?mid=4920 好好睇    之前TVB套<談情說案> 就係好多人話抄<Lie to me> 

    回覆刪除
  16. 喺一個名為『最好不相見』嘅網誌,相約好友見面,真神奇!
    呢間試過未?同學仔推介,見網友都有介紹,分店都多:
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!kNNrSdWZERwwxSmqfj087gs-/article?mid=145

    回覆刪除
  17. Good....就依間...我願意和妳將錯就錯
    咁係妳地頭定回妳我的就近家點...妳明啦

    回覆刪除