2011年1月11日星期二

這個冬天不太冷


 


放假天在家


除燉....燉....燉


就是要好好保暖


暖水袋...居家保暖手襪.....暖暖家居衭




 






 


還有我的羊咩咩



 






 


一張暖毯...一杯熱飲....一本雜誌....


還有幾隻 Blu Ray



 






 


最重要是深信『這個冬天不太冷』





 


-------------------------------------------




方大同



作曲、填詞:方大同





 


我聽說有個世界越來越
我聽說有些蝴蝶越來越狂
我聽說有些美麗越來越馬虎
在三十八度下
他熱得越來越不想擁抱她


*當一切正在蒸發 總會想起最濃烈的剎那(一剎那)
 當一切汗水正在流下 要接近只會更困難
 全世界在化 我怕再不可以一起看雪花
 他不送她手襪 她不泡他熱茶 *


冬變夏 總有心事放不下
有沒有親密在溶化 lalalalalala
我覺得有個季節越來越短
我覺得有個晚上來越長
我覺得有些快樂來越模糊
在三十九度下
他熱得越來越不想多說話


Repeat *


冬變夏 總有心事放不下
有沒有親密在溶化
看冰山一個一個的倒下
忽爾今夏
而他還在找冬季的雙人沙發
而她還在等有天冷鋒下靠著他回家
太陽之下 誰會浪漫
(全世界在化)
再沒有臘梅花 再沒有聖誕餐
他不送她手蔑 她不泡他熱茶


冬變夏 總有心事放不下
有沒有親密在溶化






 


8 則留言:

  1. 我就說.....這個冬天不太冷才怪 

    回覆刪除
  2. 呀媽係我細細個就同我講
    著夠衫就唔凍...咪成日話凍話凍
    出咗門口就一日架喇..
    今早 06:00 出門口返工 ....
    就係咁諗住...其實都唔係好凍....又真係不太冷
    只係條街開行冷氣啫
     

    回覆刪除
  3. 佢好熱 ...探熱 + Cold Pack
     

    回覆刪除
  4. pink pink 的家居,睇到都暖咗一半  你屋企好多田園裝飾

    回覆刪除
  5. 係呀...我鍾意拼布....希望可以有一日鏠一個被袋
    但每次都不自覺買粉紅色嘅嘢
     

    回覆刪除
  6. 我鍾意你屋企的顏色配搭,睇見都好暖暖!

    回覆刪除
  7. 我諗係張 Carpet 同 Foot stand 感覺到好暖暖啫

    回覆刪除