2011年1月7日星期五

181110~ 香港→廈門



 


18-11-2010→ 21-11-2010


一年前 .....又再闖廈門 4 天


有所分別的是今次是四人自悠行


出發天是 Sleeping Day


~ 09:30 乘的士出發


到達機場已 10 時多


乘廈門航空 MF382


Package :來回機票 + 酒店 (1 晚) + 雜項 = $1413/person


Check in 後居然 Delay ......太可惡




 






 


唯有在 Starbuck Hea 上網



 






 


朋友請飲咖啡....Very Nice



 







 


無無聊聊浪費一小時多



 






 


乘國內機大都午餐欠奉


唯廈門航空是必有的炸菜肉絲飯



 












 


到達廈門已差不多 15:00


從飛機俯覽廈門市



 






 


繁榮的廈門市



 






 


出機場後乘的士到預訂的酒店



 






 


就是這間 畢思特酒店 


地址:廈門市思明區思明西路(南中廣場)


這地段非常方便購物及到鼓浪嶼



 







 


國內的酒店很流行的透明浴廁



 






 


房間質素 OK


可以出發到鼓浪嶼夜遊



 






 


到達已是傍晚 18:00



 






 


廈門 鼓浪嶼 位於廈門市思明區


與廈門市區隔海相望


是廈門西南方的一座小島嶼


就是從市中心乘~ 5 mins 渡輪


便可來到對岸的小島---鼓浪嶼


渡輪分上下兩層


上層是坐位為主 ( 要多收¥ 1)


下層只有少量座位


其餘全是企位


這可估計平日乘客的人數多少及路程的距離



 






 


我很喜歡這裡的環境氣氛


一點也不像置身中國內地


很台灣民宿渡假的感覺


到處都是 Cafe....茶館及雜貨店



 






 


這裡出名的木担魚丸



 






 


簡單的晚餐



 






 


來這裡必買的手信


便是黃勝記肉乾



 









再到茶舖買我愛的大紅袍



 






 


今次到廈門其一目的是到這間叫 "FEN" 的雜貨店


上次跟團無時間入內逛逛


價錢非常便宜且質素好


有興趣的朋友可 淘寶


Blogger Feon 也讚好



 






 


就帶你入去睇睇先



 






 


一入內已不能控制


全是我愛的田園...無印....簡約的生活店舖



 






 


這些都是很便宜的


那個碎花收納籃才¥25/個


用來放襪...Under....既整齊又實用又美觀


買了 4 個也不夠



 






 


嘩!有我愛的搪瓷 Saucepan....才¥55/個


餐盒也很靚¥30/個


坐監用嘅漱口杯



 






 


這些想不到怎樣用的小瓷器及擺飾


~¥10/個


也令我愛不釋手



 












 


好靚的杯墊才¥5/塊


用來墊 甜品 ......係咪靚到...掂似 5 蚊雞


餅乾杯墊¥10/塊


就像小時候選購玩具般



 






 


 Cup Set 也不錯呢



 












 


匙...义....筷子架¥5/隻......好平


湯匙係¥10/隻


記住質素係好架



 






 


這個用來食 補品 也不錯


才¥18/隻


這間 Zenshop 基本上是我這次旅程日日都來看看的



 






 


逛至~21:00 才離開


中山步行路街 的黃則和花生湯店


都係上次咁食吓花生湯...蝦麵...茶菓咁



 






 


畢思特酒店方便之處是可


從鼓浪嶼碼頭可步行到中山步行路


從中山步行路又很就近回酒店


非常方便回巢



 






 


就係買咗咁多啫!




 


-----------------------------------------



幾時再見(Airport Mix)



陳慧嫻


 


作曲:Kenneth Gamble/Leon Huff


填詞:潘源良



 


Woo... Ha... Ha... Woo...
說句再見
!
跟你那一天 再可相見

往事似星 閃在目前
你我的結識 是偶然
到這晚說再見 (再見)
是否都出於偶然

跟你那一天 再可相見
這夜太短 一夢便完
你的眼光 你的聲線
我要再認清幾遍
別了也可眷戀 (永永遠遠)
When will I see you again?
Woo... Ha... Ha... Woo...
說句再見
!
未知日後 怎麼打算

我已放下不管 任世間變遷
(
仍然留戀)
When will I see you again?!
到那天可再相見?!






 


12 則留言:

  1. 早晨 好歌又靓部格格,我见到個飞机餐而经好好,以前一包花生餅乾食自己啦

    回覆刪除
  2. 又去玩?羨慕ing,
    間舖頭好正呀!田園風我啱呀!

    回覆刪除
  3. 晚安 多謝....多謝欣賞
    係呀 !
    啲咩南方...東方航空都係整包花生/餅乾就算
    搭嗰個零鐘有餐飯食...好唔好味都其次
    係服務誠意

    回覆刪除
  4. 唔該條 Hyperlink 睇....我之前出過啦
    到 中山步行路街  
    算啦...見係你

    花生湯 (¥2.0)
    是一道用料簡單
    煮法卻相當考究的廈門 小吃
    先將花生米剔除疵粒後
    用開水浸泡後除去外膜
    在用熱水熬煮至花生熟了後
    放糖繼續煮到花生爛為止
    食用時可搭配油條、甜包及肉包等點心享用
    香甜而不膩
    深受老厦門人及旅客喜好
    但可能我一向不喜歡花生用料做甜湯
    感味道不太特別....但朋友們都讚好

    回覆刪除
  5. 個幾月前啦...依家先摷番出嚟
    咁得閒去淘吓寶....買番啲無謂嘢玩吓

    回覆刪除
  6. 原來廈門都好似幾好玩喎,4日3夜?會唔會無乜嘢做架?
    你唔係買好多嘢啫!不過就好似好重囉!

    回覆刪除
  7. 唔會喎!第二日去土樓...不過妳未必鍾意
    第三日全日鼓浪嶼...好鍾意 這裡
    好渡假好 Relax ...住兩三日都得
    遲啲出 Blog 介紹間旅館妳住
    都好商業民宿感覺...我諗妳會鍾意
    第三日就去咗環島路踏單車...好靚的沿海單車徑...又面皮厚 咁影人哋啲婚照...
    好 Relax....妳都去呀...去 4-5 日...包妳話唔似大陸...
    其實啲嘢無咩用...勝在平及精緻...
    係 〝愛不釋手〞克勤係咩有首咁嘅嘢

    回覆刪除
  8.  我終於等到你個廈門之旅喇 原來芒果網的promotion 都好抵啵,今年可能回去上海行轉,留意下都好。 肉乾我又係買當手信,廈門俾我個印象真係唔錯。鼓浪嶼仲有D世外桃源feel,好想重遊添   Fen Zakka 我又re-order 一轉喇 ,真係平靚正。碎花花收納袋質素好好,多謝你推介

    回覆刪除
  9. 絕對認同....真係平靚正
    去 Hea 幾日...食吓嘢...Tea 吓.....行吓 Shop...
    影吓相...魂遊吓... 學妳話是齋"世外桃源"
    最重要係平同近...個零鐘機...2000零蚊幾日
    我好似係廈門旅遊推廣大使
    唔駛客氣...妳買開高價嘢...都啱
    我真係好開心...英雄所見略同

    回覆刪除
  10. 廈門是我的第二家鄉,但我每次返去都匆匆忙忙親友聚會,沒去淘寶,下次一定要去這間“Fen”,好喜歡那些田園風味的小擺設
    謝謝分享!

    回覆刪除
  11. 妳都鍾意吖 !
    同道中人...Hello !Nice to meet you!

    回覆刪除