2011年1月4日星期二

蝦醬蒸豬肉


 


聖誕假期走了大澳一轉


必買當然是阿 So 介紹的淡口蝦醬


今早用來蒸豬肉


非常惹味開胃的婆仔餸



 














 


材料:


豬梅頭肉~ $10


 


醃料:


蝦醬~ 2 茶匙


糖~ 半茶匙


生粉~ 半茶匙


生油~ 少許


葱花~ 少許


 


做法:


- 將豬肉洗淨切片,加入醃料醃半小時


- 放入滾水的鑊內蒸 8 分鐘


- 最後灑上葱花便可上桌



 








 


店舖門口用了阿 So 作宣傳之效


大樽: $30→中:$25→小:$20



 








 


我亦在大澳午飯 Order 了這味蝦醬蒸豬腩肉


一於試清楚味道才實習


我略嫌腩肉肥膩


所以轉用了梅頭豬肉


若有興趣也來試試做


包你一試難忘蝦醬的香味


還可用來炒通菜...炒飯及做雞翼








 




The poet and I


8 則留言:

  1. Queenie姐, 新年快樂! 很久沒來巡blog了, 來到你個blog, 我真係會兩眼發光! 哈哈!

    回覆刪除
  2. Peacelife ,Happy New Year
    All the best in 2011
    妳真係有心架!得閒多啲嚟坐吓...Good Girl
     

    回覆刪除
  3. 我比較鍾意炒飯,但入到咁遠先買到吖

    回覆刪除
  4. 妳間中都同大少入長洲拍拖
    下次轉去大澳咪可以買囉

    回覆刪除
  5. 我都有興趣啊,都係咁話,好遠水路吖

    回覆刪除
  6. My no.1 favourite dish ah

    回覆刪除
  7. 真係又好味又易做
    仲好下飯.....做飯盒都好喎!

    回覆刪除
  8. 都遠路...去開咪買樽
    其實我都係第一次買蝦醬
    以往我多數用腐乳炒通菜...
    今年夏天可蝦醬炒喇

    回覆刪除