2011年1月6日星期四

鮮奶紅棗蓮子燉花膠




 


天氣寒冷


Sleeping Day 最佳就是進補


今晚就鮮奶燉花膠


花膠原名「鰾膠」即魚朴


是四大補品:鮑、參、翅、肚中之肚


而且花膠是無膽固醇及脂肪之補品




 


療效 :


產前調理身體


胃痛、十二指腸受損、養血美顏、固本培元


增強抵抗力、加強骨膠、調理氣管問題及哮喘


更有助預防骨骼退化之功效



 









材料:


花膠、紅棗、白蓮子、薑片、鮮奶










做法:


-  花膠先浸軟→ 用薑葱氽水備用


- 紅棗、白蓮子用水浸後清洗備用


- + 入適量鮮奶慢火燉兩小時




 







燉好 + 上適量冰糖 → + 熱便可上桌


 








很滋補養顏的鮮奶紅棗蓮子燉花膠


寒冬也覺特別溫暖






 


-------------------------------


暖暖



梁靜茹



 


作詞:李焯雄


作曲:人工衛星







 都可以 隨便的 你說的 我都願意去 小火車 擺動的旋律
 都可以 是真的 你說的 我都會相信 因為我 完全信任你
 細膩的喜歡 毛毯般的厚重感 曬過太陽 熟悉的安全感
 分享熱湯 我們兩支湯匙一個碗 左心房 暖暖的好飽滿

*
我想說  其實你很好  你自己卻不知道  真心的對我好  不要求回報
 愛一個人 希望他過更好 打從心裡 暖暖的 你比自己更重要

 都可以 隨便的 你說的 我都願意去 回憶裡 滿足的旋律
 都可以 是真的 你說的 我都會相信 因為我 完全信任你
 細膩的喜歡 你手掌的厚實感 什麼困難 都覺得有希望
 我哼著歌 你自然的就接下一段 我知道 暖暖就在胸膛

REPEAT*

 我想說 其實你很好  你自己卻不知道  從來都很低調  自信心不高
 愛一個人 希望他過更好 打從心裡 暖暖的 你比自己更重要

 你不知道 真心的對我好 不要求回報 愛一個人 希望他過更好
 打從心裡 暖暖的 你比自己更重要 我也希望變更好







 


 


10 則留言:

  1. 哇,好滋補  ,我剛剛今日買咗大阿蘇,打算整薑汁撞奶.你呢個我都可以參考下

    回覆刪除
  2. 妳好識補養呀!

    回覆刪除
  3. 個花紋碗好靚呀! 今次是否小煲放大煲呢? 這個方法, 小煲裡面的奶會否瀉出來呢?

    回覆刪除
  4. 咦!笑人.....女人唔補好易老

    回覆刪除
  5. 又好味又滋補....
    最緊要有煲玩
    襯凍凍地一於補吓先

    回覆刪除
  6. 係  16 in 24  吖 .....
    水滾後全程用慢火燉 1hr 30 mins
    再 Kept 節能板焗 30 mins
    一滴都無瀉到.....妳都試吓

    回覆刪除
  7. 好識食呀你!
    等我燉俾小姐食吓先!

    回覆刪除
  8. 個個呀媽都係咁....
    時刻都掛住囡囡
    要比最好最美味嘅留給仔女
    母愛

    回覆刪除
  9. 係呀!女人吾補好易老,而且我哋要對自己好呀!!!!!多謝你的好介紹,我今日都要燉這個美顏,滋補.....靚靚靚...

    回覆刪除
  10. 啱! 女人萬歲...時刻都要善待自己
    一定唔可以待薄..... Enjoy Our Life
    又好味...又滋補...又養顏...

    回覆刪除