2011年1月15日星期六

In The Mood For Love



 


知道這間堅守 50 年的繡花拖鞋店於本月尾被迫遷


在鬧市的窄搣搣樓梯舖內


現今實罕見


更令人有種王家衞的 60 年代花樣年華感覺


不知那個年頭開始愛上這繡花拖鞋




 








 


立體玫瑰花毛毛拖鞋...一穿上已不捨得除下



 






 


又是我愛的珠片款式



 






 


還有這源於上海的傳統繡花鞋



 






 


穿上後....不期然


浮現『花樣年華』張曼玉與梁朝偉的曖昧情節





 


 


6 則留言:

  1. 我淨係知北角有間咁上下既舖頭,呢間係邊到架!

    回覆刪除
  2. Just like you, I have always been in love with the 舊東西,舊東西最有味道,是新的,大量製造的,沒有辦法做出來。

    回覆刪除
  3. 好耐之前 CWB 利園道都有間...我買過
    不過摺咗都好多年
    5...6 年前油麻地都有買過...又係樓梯鋪
    以前 TST 嘅裕華國貨都有...不過款式比較傳統
    深圳 都有....款多兼最平
    這間是 先達  連 Facebook  都有
    近期 明報  及 蘋果  都有介紹
    知道農歷年後就迫遷往寶靈街
    又見到新款3 D 玫瑰花.... 鍾意到不得了
    一於買番對過年
    咁北角嗰間係邊呢

    回覆刪除
  4. 妳鍾意就好.... ...繡花 拖鞋是我至愛
    這間是 先達  連 Facebook  都有
    這間有部份貨寫明 Made In HK
    兼可訂造....當日很多年長上海婦人購買
    近期 明報  及 蘋果  都有介紹

    回覆刪除
  5. 我都睇過蘋果報導,都幾可惜,香港好多老舖頭,百年老店被d連鎖商舖逼遷or 消失 。我最鍾意最後個雙
     

    回覆刪除
  6. 係呀....中國傳統繡花鞋好靚
    我都好鍾意...
    彌敦道有間這樣的樓梯舖
    條樓梯充滿 60 年代風情...再 + 上買繡花鞋
    如此.....失去實在可惜

    回覆刪除