2009年8月13日星期四

Earl Grey Tea Ice-cream



 






 


自己做雪糕


價錢一點也不便宜


怪不得同事叫我唔好攪咁多


我一家幾口有小朋友都費事整


甚麼爆谷機.....豆漿機.....麵包機......搾汁機


通通用唔夠 10 次就收鬼埋佢


我整 Pizza ......整蛋糕.....整豆漿.........


佢哋話整得咁辛苦......出去食仲好啦


但我真係好想試


係一個玩具


所以計成本效益......都要試


只著重制作過程那種興奮投入感


今日我就整百爵奶茶雪糕


我有信心會好味嘅



 


 


 


材料


北海道 3.6 牛乳 1 L---$27.9


Twinings Earl Grey Tea 200g---$59.9


日本鷄蛋 6 隻---$19.9


Whipping Cream 200g---$24.5




 


 


做法參考


http://hk.myblog.yahoo.com/little-four/article?mid=18505




 






 


由於無雪糕匙........所以用 Pudding 杯試做


味道好  甜味適中且非常濃伯爵奶茶味


但還是不夠滑.....不夠 Creamy


這個份量是試做價~得兩杯


要再接再厲呀


Try My Best!



 





 





衞蘭



作曲:雷頌德

填詞:林夕

 


等一束永未來的花 等一堆漂亮的大話

等親訪我家 等好友話你也 不差

等肯跟我漫遊風沙 仍然期待你講實話

虔誠地愛我 我等不到的 消失如流沙



*如果 期待得到結果

 願意因你著魔 曾受的苦值得恭賀

 我恨我 被動期盼也太傻

 耐心啃苦果 是為著你改變麼



 期待畢竟太多 為了等到甚麼

 難道你 能自己自動的改過

 你一再犯錯 承受等的苦楚 問我等到甚麼*



等到聽你前來申冤 專一相好發於自願

巴不得去等 天天見面更似相戀

不想等到別人失戀 才成全著你亂誓願

如期望太遠 我只好去等 等苦辣甜酸

Repeat




常期待你用力的撫摸 便讓我理解戀愛得瘋魔

如果真的愛我 歷盡甚麼都可

Repeat



 






 

 


8 則留言:

  1. 外表看OK啊.

    回覆刪除
  2. 微粒粗.......不夠滑呀!多謝鼓勵!

    回覆刪除
  3. 點解吾去二德惠(南豐中心8/f)/橘子烘培(7/f)買cream呀!平好多喎。如果成日整可以買中盒500ml仲抵用。

    回覆刪除
  4. 嘩!近我喎!就明天去入番兩手!
    多謝到訪!你整啲甜品蛋糕好掂喎 !

    回覆刪除
  5. 成功在嚐試,下次會更好。

    回覆刪除
  6. yes, not creamy enough , can see from the picture !

    回覆刪除
  7. 我都係咁諗......試多次就會好.......
    試多幾次專家都有得做 !

    回覆刪除
  8. I know !
    It will be improved..........next time!

    回覆刪除