2009年8月12日星期三

小玩意




從別人的 Blog


見到很多很多的雪糕制作


很吸引>>>看得我雙目放光呀


更比我發現有廉價雪糕機換購


就是這部萬能牌


雖然是 Made In China


比廣告 7 仔換購的 $148 還要便宜


單買一部要 $188


但現只需購買任何貨品 + $99 (開倉價)


便可擁有回家慢慢玩


這兩天滿腦都是各式各樣的雪糕製作


甚麽綠茶雪糕......伯爵茶雪糕.......


榴槤雪糕.......芒果雪葩........


冧酒提子雪糕......Baileys 雪糕....


番石榴雪糕.........


芝麻雪糕.......豆腐雪糕............


 








造型都幾靚仔









首要將內膽存放冰格 Over 12 Hrs









等待中


 


-------------------------------------------


 

小玩意
彭羚
 
曲︰葉良俊
詞︰姚若龍/黃偉文
 
 
 
今天共處 你將光陰停住
還學陳舊文藝戲口吻細聲說 做我內子
想講願意還是不好意思
回贈同類橋段女主角那一句 讓你做主
 
*你用無限濃情蜜意 來造迷人玩意
還在沒名份手指
感覺多麼似加冕光圈變天使
你用無限濃情蜜意 來造迷人玩意
才明白原來在意 一世穿一次小玩意
是女人的大志〔是我畢生大志〕
 
給生命線最終找到靠依
然後留下長住你心裡最深處 是我地址
小小玩意紋著彼此名字
留待明日傳頌你跟我這一節 完美情史
 
重唱 *,

 


 


 









19 則留言:

  1. nice toy, 希望唔會肚疴!................
    just kidding..........................enjoy !

    回覆刪除
  2. 獲利回吐........不帶走一片雲彩......
    我最鍾意呀

    回覆刪除
  3. 芝麻雪糕 ......好期待

    回覆刪除
  4. 擔心唔成功呀!

    回覆刪除
  5. 未開始做.......但我還未懂得砌來使用!

    回覆刪除
  6. hi, 想問係邊到有得換呀?

    回覆刪除
  7. 力進家電服務有限公司
    葵興華星街 1-7 號,美華工業大厦 4 樓  B 室
    Tel: 24242822
    OR
    上環德輔道中 288 號,易通商業大厦 6 樓 C 室
    Tel:28513533
    但要買一樣嘢......好多小家電....煲...Pan 甚至咖啡豆都得呀!

    回覆刪除
  8. 多謝你的來訪, 雪糕機好別緻, 期望看到你的另一成就!!
    (你拍的照好美啊!! )

    回覆刪除
  9. 多謝到訪~
    我同事都買左部, 整左比我地食~~

    回覆刪除
  10. 去葵興都唔搵我?心都碎埋.........

    回覆刪除
  11. 唔好碎啦! 嗰日落雨我又趕住返荃灣,我呀媽生日我又無帶電話,我驚遲到無得食呀......
    唔好嬲啦......請你食我啲唔會肥但會瘦嘅雪糕....... 痾到你扒係到......
     

    回覆刪除
  12. 係呀 !佢整咩味呀??好唔好味 ?

    回覆刪除
  13. 我整到一塌糊塗呀 !
    多謝欣賞呀.........多多指教就真 !

    回覆刪除
  14. 豆腐, 云尼那~
    還不錯, 但如果再滑d 就好啦~

    回覆刪除
  15. 都好喎 !我又係做得唔夠滑呀 !

    回覆刪除
  16. 我都想買部買吓呀!但大唔大舊的?我怕屋企無地方放

    回覆刪除
  17. ~21cm diameter........小型電飯煲 Size!

    回覆刪除