2009年8月31日星期一

我愛家

 




 




又是放假天




大清早買回來的茉莉花




清香怡人




滿室添芬芳




 













 




收拾家中的雜物




洗洗衣服




抹抹塵........抹抹地板




到 Supermarket 買材料




準備我的屢敗屢戰之作




 













 




居然買了這麼多件 Lace Houseware




這個粉綠色 Lace 花瓶配襯茉莉花




無懈可擊




在家中看看書......聽聽音樂......影吓相




 













 




炎炎夏日長




我愛躲在家中




又是寫意的一天


 




 






 




Couleur Tendresse


10 則留言:

  1. 苿莉花好清香, 放在廳中一流, 個花瓶好靚呀, 同苿莉花好合襯~

    回覆刪除
  2. 多謝到訪 !
    妳都覺襯呢 !

    回覆刪除
  3. 我喜歡這簡單的插花啊... 清清麗麗的

    回覆刪除
  4. 多謝欣賞......主要啲花同花樽 Match 到!

    回覆刪除
  5. 很好的生活品味!

    回覆刪除
  6. 好靚! 簡! 潔! 美!
    重淡淡幽香添.......正!

    回覆刪除
  7. 係呀!啲味好清香!
    開冷氣更好....味道不易散!在家看書....聽歌....沖壺花茶 .....踢我都唔出街啦 !
     

    回覆刪除
  8. 好鍾意你個cake stand ~~好靚ar~

    回覆刪除
  9. $60 蚊.....不過買完啦!我仲買咗個米色添呀
    寶屋~中環太子大厦內買

    回覆刪除