2009年8月26日星期三

我的老模寫真集 ^ ^

 


 


一份窩心的禮物


我的第一本寫真


是好朋友的女兒送給我


太攪笑啦


 





 


為甚麼有我的相片?


是 06 年暑假與他們的蒙古北京之旅


 





 


有 13 頁之多


 





 


這是 06 與他們在北京慶祝生日


 





 


我們的開心之旅


點解我影了這些瘋瘋癲癲..........的照片


 








 


在 Facebook 內 download 我的照片


 





 


哥哥峰峰......妹妹 Jessica


 





 


我還沒有小朋友


但也有這種福氣


太感動啦


多謝 Jessica 妹妹的創作


 





 


他們給我的祝福


真心感激大家對我的一切


 





 


當然還有我的自選禮物


我的格仔牛扒......羊扒.....豬扒夢


 





 


 


---------------------------------------


 


歡天喜地


農夫


 



或者有幾個知己好難得

有個鍾意你嘅人更加難得
但係我覺得最難得
係可以 認識你 我算最有福氣
所以有乜嘢都好 可以當乜事都冇
只要有你喺度我就富有過億萬富豪
係得你 你永遠冇得比

*
天一光 到細看日落這樣美
怎麼講 世界萬物也因你起
漆黑之中仍然有你 這一分鐘和誰講起
本世紀 最重要的你
你重要過所有道理 你重要過我自己
一天一天而仍愛你 一點一點而仍想起
這個比 我重要的你
我只要你喺隔離我只要見到你
我 歡

如果真係可以一世同你喺埋一齊
乜都肯制 放棄一切 都冇所謂
係得你 叫我每秒歡喜
永遠有人話你對我唔係真 唔係咁o
有人可以為愛人死 我諗我係因你而生
淨得你 帶我去你心扉

Repeat *

漆黑之中仍然有你 這一分鐘和誰講起
本世紀 最重要的你
你重要過所有道理 你重要過我自己
一天一天而仍愛你 一點一點而仍想起
這個比 我重要的你
我只要你喺隔離我只要見到你
(
一天一天而仍愛你)  我 歡

(
一點一點而仍想起)  我 歡


 


 



8 則留言:

  1. Queen.....Jessica妹妹真好....令你都趕上寫真熱潮喇。

    回覆刪除
  2. Wo, what a nice gift !
    They are great !

    回覆刪除
  3. 很有心思的禮物啊~~~

    回覆刪除
  4. 係呀幾 IN .........我都有本寫真.....
    開心死啦 !

    回覆刪除
  5. They always take care of me .......loving me !
     

    回覆刪除
  6. 我好感恩有這班老友...... 連好朋友老公都年年出席!

    回覆刪除
  7. 笑死我 !
    Jessica 妹妹好有心思的小女孩 !

    回覆刪除