2009年4月30日星期四

一蚊鷄 Birthday

 


又一年啦


5 月 12日好朋友生日


提前慶祝


食稻香一蚊鷄啦


7 個人食 5 隻啦


再叫多一個菜啦夠晒抵


朋友:我生日喎!!唔好咁啦!剩食鷄


我們:好失禮呀!中國人大時大節先有鷄食!


同你做壽食 5 隻仲唔夠


朋友:頂多 2 隻呀


我們:2 隻半啦........$2.5 之嗎


朋友:2 隻好啦.............我要食其他嘢


我們:唔夠再叫多隻比你食


朋友:我想食沙薑鷄腳


我們:食多隻鷄啦.........全部腳比晒你食


朋友:咁我唔叫啦


唔好意思.......啲鷄原來無腳架


 








好傳统


連壽包都比埋你食



7 個人 $468 埋單




祝好朋友生日快樂


繼續遊山玩水


開心快活人


成功買樓做業主


 Happy Birthday


 


----------------------------------------


情人 HAPPY BIRTHDAY




劉德華


 


作詞:紫慧/劉德華 


作曲:陳大力/陳秀男




再度凝望你 咀邊輕帶笑微微 對你說聲一生都想你
柔情全沒顧忌 令世間變開心地 一切呼吸都只為你

是你一天一天不經意地
為我增添增添一絲趣味
情人步進我的心屝 靜裏思憶因你起
請准許我陪伴你 渡過一切事與非

無窮一分一刻都思想你
傾我一輩子心機
今生今世亦會記起
衷心祝你 在這天
HAPPY BIRTHDAY


 



 


2 則留言: