2009年4月25日星期六

中環雨景

 


下雨天


塞車呀


在中環等朋友


早到 30 Mins + 朋友遲到 20 Mins


在這條天橋魂遊差不多 1 Hr


用部 DC 仔試齊所有Function


 























 


數碼微距會有淺景深效果


 









 


部 DC 用了一年多


從未試影黑白效果


 








 


這個懷舊效果


也很特別喎


 





老師話唔好咁影相


要水平線及垂直


但係條橋上要就位置.........


出面落大雨呀





 


----------------------------------------


 


雨天沒有你


王菲


 


作曲:Barry White


填詞:潘源良


 


開始聽到雨聲o既時候
我仲以為自己發緊夢 到知道真係落雨
至發覺自己原來已經醒oo
...落雨既夜晚 一切都有新o既感覺
一切都令我好自然咁再想起你
...想起你同我o既每一個片段

*讓晚空
 一聲聲敲窗的雨像每點洒進心中
 張開的臂彎祇盼可現在跟你相擁*

可惜今宵祇有我 沒你(夢你)
每個雨夜都會想到你(Yeah 實在是愛你
)

有你係我身邊 雨聲都好似一首歌

(
永遠也令我歡喜)
但係得我一個o既時候

(
獨自永沒停永沒停嘆氣)
有你o既雨天叫做浪漫

冇你o既雨天叫做憂鬱

REPEAT


(
但願現時夢見你)
不如唔好訓住 等我過o黎搵你

(
但願現時可一起)
想訓都訓唔著啦 落咁大雨

(
實在永沒停永沒停愛你)
點都好 其實我好想你知道 我好掛住你


REPEAT


曾經讀過一本小說裡面有兩句話係咁o
雨天沒有你便不是雨天
我睇o既時候唔係好明
而家我知道點解o

敲窗的雨點聲轉趨矇矓...


 








 


2 則留言: