2009年12月29日星期二

臘腸排骨煲仔飯


 


 


天氣寒寒濕濕


今早就煮這煲仔飯來暖暖


這味飯是我經常煮的


但這種插秧式擺放臘腸還是第一次


記憶中是呀蘇的節目中示範過


是讓臘腸的油及汁流回飯裏


令這煲仔飯更香更美味



 






 


又有我喜歡的油鹽水浸豆苗



 






 


好滿足......溫暖的午餐



 


 


----------------------------------------


Lemon Tree
 
蘇慧倫
 
曲︰HinkelFreudenthaler
詞︰許常德
 
 
一個人孤單單的下午
當風吹得每棵樹都想跳舞
記得昨天你穿藍色衣服
你說對愛太專注 容易孤獨
這句話甚麼意思 我不清楚
 
*我愛上了雲 愛上你
多麼希望像你 自由來去
原來星期天容易思念
反覆看部電影 一遍一遍
孤獨的流著眼淚 回憶太美
 
#愛多美麗 充滿香氣
只是在心裡它總是酸溜溜地
我不懂我自己 越來越像Lemon Tree
我一天一天更愛你
我不管不管不管愛會苦苦地
海藍藍的天氣 我的愛是 Lemon Tree
〔哦不管不管〕
 
重唱 *
 
Isolation 想住進你心裡
Isolation 期待下雨的一棵 Lemon Tree
 
你總是望著 藍藍海面
說著流浪過的夢 容易實現
這句話甚麼意思 我不清楚
 
重唱 #
 
我一天一天更愛你
我不管不管不管愛會苦苦地
海藍藍的天氣 (x3)
我的愛是 Lemon Tree
 
 
  

 







11 則留言:

  1.  我昨日都想問你,點解咁耐無自煮,點知今早就有了! 先好正喎,我最鍾意辣椒仔啊,我煮肉上桌前好多時都有辣椒仔上菜面,跟你的一樣!不過我喜歡吃潤腸多一點!(插秧式 .....好兆頭喎,種生機吓!)
     

    回覆刪除
  2. 哇~~ 好正啊^.^!!  潤腸排骨煲仔飯~~~    
    Happy New Year Queenie姐 ~~   

    回覆刪除
  3. 這種插秧式擺放臘腸,真是好食d嗎 ?

    回覆刪除
  4. 不覺得有大突破
    好像差不多呢

    回覆刪除
  5. Peacelife Happy New Year

    回覆刪除
  6. 係呀!冬日暖笠笠之選呀 !

    回覆刪除
  7. 有無搞錯,對付辣辣應該先清潔、開肚、去籽切成小圈便可上菜。你仲要拿去沖水減辣,咁煩要樣靚,不如用大紅椒啦!
    其實我又係都想問你新廳搞成點,但寫寫吓就忘了!到齊影個新樣比大家睇吓,新一年、新景象,好!
    插秧者、即 "種" 也!

    回覆刪除
  8. 我好怕那些籽呀 .....
    我用水沖它已打噴嚏啦!
    若是吃了就不得了......有排揾水飲
    我已收咗地櫃啦.....我明明係要米色.....
    現在是淨白色.....
    其實淨白係靚過米色...但唔 Match 我間屋
    唯有算罷啦 !
    廢事又 Bargain 又換又攪.....星期一又送電視嚟
    遲吓先一次過影相 出嚟 啦!

    回覆刪除
  9. 唔啱色?唔想煩,咁情況都無計,唯有從好的方面看啦!白色傢俬 / 櫃類,放上一年,經陽光洗禮,都會變米色,到時就啱啱好,你耐心少少就成哪!

    回覆刪除
  10. 咁諗係+ve 定-ve 呢 ?
    多謝妳嘅安慰呀 .....瞓得著啦

    回覆刪除