2009年12月2日星期三

171109~中山步行路


 


從永定土樓回厦門市


又要~ 3 小時多車程


吃完團餐已差不多晚上八時


便開始自費節目---行夜市 ($100)



 






 


中山步行路街


為中華有名的十大街之一


1200 公尺


是熱鬧繁華的高級商業區


目前有許多國內外精品店進駐當地的百貨公司


將發展成一條集合文化、休閒及購物的步行街道



 






 


居然有巴黎春天百貨



 


















 


而導遊介紹中山步行路~黃則和食品


可品嚐各種厦門的地道小食



 






 


推介:花生湯 (¥2.0)


是一道用料簡單


煮法卻相當考究的廈門小吃


先將花生米剔除疵粒後


用開水浸泡後除去外膜


在用熱水熬煮至花生熟了後


放糖繼續煮到花生爛為止


食用時可搭配油條、甜包及肉包等點心享用


香甜而不膩


深受老厦門人及旅客喜好


但可能我一向不喜歡花生用料做甜湯


感味道不太特別



 






 


這些類似客家茶果的小食


亦是黃則和食品的熱門之選



 








酥餅





































 


厦門出名小食還有土筍凍、沙茶麵、海蠣煎

燒肉粽、油蔥粿、厦門餡餅、炸五香


桔紅糕、魚皮花生、花生酥


但由於吃完晚飯而未能一一品嚐



 



























步行至 22:00 才回酒店休息





 


 


 





晚風

14 則留言:

  1.  夜遊都要多收 100?邊間旅行社咁識做生意呀?
    但比已前真的多了幾多嘢食喎,連 Kebab 都有!

    回覆刪除
  2. quite special wood made wo...unseeen b4

    回覆刪除
  3. 妳講的幾樣廈門小食,我以前遊廈門時一樣都未食過喎﹗

    回覆刪除
  4. 乜夜遊要收 $$ ? 

    回覆刪除
  5. 係美麗華呀!不過我諗團費只是$899
    用來補貼吓
    同埋帶團去買東買西......補貼咁架
    不過好似間間旅行社都係咁上下
    係中山步行路都好多小食....手信買

    回覆刪除
  6. 係呀.....都幾靚......有中國古雅感覺
    不過唔襯我屋企呀!所以無買.....齋影

    回覆刪除
  7. 花生湯好出名架......仲有 燒肉粽......
    土筍凍~下一個 Blog 有相睇 !

    回覆刪除
  8. 我諗用來補貼吓超平團費
    間間旅行社都係咁

    回覆刪除
  9.        $899 ,我唔知價都覺得唔貴喎!換新裝,唔錯、唔錯,添氣氛!

    回覆刪除
  10. 不過連稅....燃油附加費.....
    機場保安....導遊領隊費= $17××/head
    靚唔靚啫 .....聖誔要佈置吓先襯妳

    回覆刪除
  11.   靚.....靚靚,梗係靚啦!

    回覆刪除
  12. 嘩 !Elegant.....到咁......我鍾意呀
     

    回覆刪除
  13.  其實我覺得佢個樣有 D 似你,或可說是"漫畫版"!

    回覆刪除
  14.  太睇得起我.......我邊有咁妸娜多姿 ....
    其實我都幾粗魯吓

    回覆刪除