2009年12月18日星期五

香江野生動物園(馬騮篇)

 



 


番禺香江野生動物園


有多種馬騮的認識及參觀


樣子趣怪可愛


從他們的表情可估計他們想甚麽


首先看看




 


黃猩猩


屬靈長目  猩猩科


產地:婆羅洲和蘇門答臘


全年繁殖,懷孕期 260-270日,每胎 1 隻


他單獨赴會


明顯是給人拉出來當值


是一副不情願但又無可奈何的表情


顯露出為五斗米折腰的無奈心情


有啲似我添



 








 



阿拉伯狒狒


產地:非洲和阿拉伯半島


懷孕期 165-174日,每胎 1 隻



 







 


這位電了粟米爆炸頭嘅呀叔


你雙手係味應該放低少少呢


好攪笑



 






 


馬騮 Pat Pat


真是名實相符



 






 


!嘩!相依相偎.......一雙一對.......


Sweet Sweet 到死


但有啲兒童不宜


都係我唔好......又偷影了



 













 


你露械呀......


不過是 Show Quali......晒冷啫


關你啲路人甲鬼事呀



 






 


馬騮係好母愛.....


好 Caring...... 嘅動物



 













 



節尾狐猴


產地:非洲馬達加斯加島


繁殖期 134-138日,每胎 1 隻



 







 


好靈活


長長尾巴是一節節



 






 


明顯坐立不安


今日又係拉出嚟 On Duty 啦



 






 


比人縛住出來


唔惡就有鬼啦



 






 


這些已忘記影下名稱



 




















 


這隻馬騮 BB


在玻璃箱內.....著住 BB 衫


表情單純....超可愛



 






 


好想抱抱呀



 






 


Innocent ......



 













 


這隻有啲坐監 Prison Break Feel


動物世界最緊要有得食


「人為財死 鳥為食亡」


此乃千古不變的定律



 





 


 


--------------------------------------------


 


對面的女孩看過來


 


任賢齊


 


作詞、作曲:陳慶祥

 




 


對面的女孩看過來看過來看過來
這裡的表演很精彩 請不要假裝不理不睬
對面的女孩看過來看過來看過來
不要被我的樣子嚇壞其實我很可愛

寂寞男孩的悲哀 說出來誰明白
求求你拋個媚眼過來 哄哄我逗我樂開懷

我左看右看我上看下看 原來每個女孩都不簡單
我想了又想我猜了又猜 女孩們的心事還真奇怪

寂寞男孩的蒼蠅拍 左拍拍右拍拍
為甚麼還是沒人來愛 無人問津真無奈
對面的女孩看過來看過來看過來
寂寞男孩情竇初開 需要你給我一點愛




 


 


 


 



14 則留言:

  1.  一看那 "節尾狐猴 "就感到它的皮毛軟滑,珍品!
    (  你看動物就細心的留意它們的動態或醜態,我就招惹保護動物人仕謾駡,每人的第一觀點真大不同!)

    回覆刪除
  2. 天氣咁凍! 妳一定係想將條節尾圍脛啦!
    都幾靚喎!襯衫都好睇呀 !
    係呀! 我好鍾意睇動物啲表情......動態,,,,
    將自己啲諗法加上去.....
    以前養貓時.......鍾意同隻貓講嘢呀!
    我呀媽話我傻架

    回覆刪除
  3. 你知否,每次我看你的回應,都覺得有 金燕玲 在 "畢打自己人" 中講嘢那種 tone,即是 Susan 懟對著我講嘢咁!真 o架,由第一日你回應我就有此感覺!

    回覆刪除
  4. 有衫著那一隻很愛,
    好似日本那啊笨呀!
    D猴子的情很緻,好技術!

    回覆刪除
  5. 點解呢
    因為妳比較世故老鍊 ......
    妳有種入世深......對人對事有啲挑剔添........
    Susan 係咪即係毛舜筠呀
    而我就率直.....係率性而為.......
    妳所講我的「無機心」呀
     
     

    回覆刪除
  6. 唔好怕醜啦!
    無著衭呀爆炸粟米鬚叔都好可愛
    我次次望到張相都會心微笑
    馬騮啲表情....性格.....動態....太似人啦!
    技術麻麻咋.....不過比我捕捉到佢哋趣緻的一刻

    回覆刪除
  7. Susan 係 金燕玲   呀! 我對人無 挑剔 o架!

    回覆刪除
  8. 咦 !睇怕我又捉錯用神
    咁即係我似金燕玲啦
    佢比較扮嘢喎.......扮上等.....有啲招積喎.....
    講嘢小小尖酸.....挑剔吓咁啦
    似我呀......咁攪嘢
    唉!查實我好草根架!講嘢係口快心快
    噏得就噏嗰啲嚟架
    我唔鍾意 Show Off......晒命......認叻 呀
    我係一個低調的女人
    妳知我係啲女人地方打滾多年
    這些一定要避忌.....
    否則招人妒忌
    死得很慘 !
     

    回覆刪除
  9.  我 淨 係 話 你 似 佢 係 劇 中 講 嘢 時 那 種  tone  咋,無 其他 哪!

    回覆刪除
  10. 又捉錯用神添
    好似比較慢 Bit ......之之悠悠
    懶有儀態喎.........
    似我呀?

    回覆刪除
  11. 但我無諗到懶有儀態來形容你喎!其實呢種 tone,男生聽了最喜歡!我講嘢就有人話似 黃韻詩 !

    回覆刪除
  12. 妳真係識氹人啫
    其實我都幾粗魯吓
    似黃韻詩味有女人韻味囉 !

    回覆刪除
  13.  最弊係似佢 "寸寸貢" o個 種 tone 呢!

    回覆刪除
  14. 都話咗妳寸架啦 !
    不過唔商干.......鬼叫你家主人鍾意咩 !
    有挑戰性呀.......難於駕駑呀嗎 !

    回覆刪除