2009年12月23日星期三

香江野生動物園(雀鳥篇)

 



 


香江野生動物園


除了可觀看各種動物野獸


還可看平日少見的飛禽野鳥


一進場便見的火烈鳥



 






 


火烈鳥又名紅鶴


棲息於海岸與河湖的淺水地區


集群生活


很少游泳但泳技高


叫聲嘈雜


香港的九龍公園內也飼養了很多火烈鳥



 






 


全身長有潔白泛紅的羽色


紅色並非火烈鳥本身羽色


而是來自其攝取的浮游生物



 






 


十分討人歡喜的大咀鳥



 


































 


令人肅然起敬~



 













 


樣子猙獰的高山鵉鷲


棲息於草原   高山及河谷地帶


食大型動物或家禽類



 






 


威風凜凜


好像楊過騎着的那隻鵰



 






 


澳洲出品的鴕鳥


名叫鴯鶓 Emu


與鴕鳥的分別是呈三根腳趾


而鴕鳥是兩根腳趾


是獨居動物


亦是游泳健將



 













 


白色的美洲鴕鳥


棲息於平原及開濶林地


繁殖期靠近水域生活


一雄多雌或成家群族生活


善於奔跑



 






 


這隻咀大大的鳥


樣子古怪可愛



 













 


好像英國的御林軍


神情古肅木立


你哋攪咩呀?



 






 


是否澳洲見過的塘鵝呢?



 






 


黑天鵝



 






 


很美麗的獨行/



 





 


 


 

有隻雀仔
 
薛凱琪
 

作曲:阿 Bert
填詞:黄偉文
 
 
下雨天  下了七晚成洪水 城內各人也沖去
倦了迫降叢林也被漩渦捲去
大勢趨 洪流下 童年做過的夢已無力再追
稚幼貪高騖遠要出去 看天底最大鳥居
若我應暢游雲堆 何事置身污水裡?
原來實情不像所盼又能怪誰
地闊天高任鳥飛  掉進水中怎去飛
但老天 就愛跟我玩遊戲
沒有空間任我飛  都不等於小鳥就要停下來
浸沒狂潮裡  漂浮百萬里
 
夢會醒  被冷水照頭淋醒
強在我們會適應
頑強地隨生活低潮另行革命
地闊天高任鳥飛  掉進水中怎去飛
但老天 就愛跟我玩遊戲
沒有空間任我飛  都不等於小鳥就要停下來
世事難完美只能靠自己
爭一口氣 不可能滕飛 都展開雙臂
掉進水用我的翅膀游水
誰話我們會身葬這裡?
天梯塌下仍會活
掉進水用我的翅膀游水
誰話我們會身葬這裡?
天梯塌下仍會活過去
有隻雀仔跌落水跌落水跌落水
有隻雀仔跌落水游水歸去
 
 



10 則留言:

  1. Queen :
      & 新年進步!!

    回覆刪除
  2.  雀仔聲,有時覺得好嘈、有時又覺得好好聽!如果我早上六時許仍睡在床上,一定聽到窗外平台花園樹上的雀仔叫,準時過鬧鐘,但又幾好聽!
    群體生活的 Flamingo 好得意!

    回覆刪除
  3. 隱姐妳真係叻 !
    連 Flamingo 隻雀仔都摷到.....好靚添 !
    見親火烈鳥都係一群群
    九龍公園都好多呀......妳得閒去睇吓呀 !
    妳今晚係咪隱係屋企呀?

    回覆刪除
  4. 祝 Hebe 聖誕快樂呀 !
    煮多啲好嘢比16 少同韋晴食

    回覆刪除
  5. 祝呀 Mei 聖誕快樂 ......
    有呀囡陪妳過聖誕.....仲放大假添
    妳就實開心啦 !

    回覆刪除
  6.  隱 ~ 對我來講係一種樂趣 ~ 自得其樂!
                      (我個網名無呃人o架!)

    回覆刪除
  7. 我今晚都係匿係屋企呀 !

    回覆刪除