2009年12月19日星期六

香江野生動物園(熊貓篇)

 


 


全新的「長隆大熊貓中心」


佔地20,000平方米



 






 


去年四川地震


臥龍的熊貓中心也被波及


幸好熊貓大都無恙


而且有五隻搬了來香江野生動物世界


新建的「長隆大熊貓中心」


據知當中不但有對熊貓是孖胎


另一隻更是野生的


在地震後才被發現



 













 


這裡總共 10 隻大熊貓


分置於「紫竹苑」「翠竹苑」和「金竹苑」


其中 5 隻來自四川卧龍災區的就在「金竹苑」



 




























 


但望著衪們


怎樣也不能分辨誰是誰


全部都是黑眼圈....黑色四肢.....白背白肚.....



 














 


他們的生活樂也融融


有走上走落只顧玩耍的.....


亦有盡情享受美味的竹葉的........


更有大覺瞓的........



 














































 


這裏是生活無憂的國寶熊貓樂土


 


 


 


------------------------------------------


 


Kung Fu Fighting



 


Oh-oh-oh-oh...

Everybody was Kung Fu fighting, those kids were fast as lightning
In fact it was a little bit fright'ning, but they fought with expert timing

There was funky China men from funky Chinatown
They were trapping when up, they were trapping when down
It's an ancient Chinese art, and everybody knew their part
For my friend, ain't you a stiff, then I'm kickin' from the hip

Everybody was Kung Fu fighting, those kids were fast as lightning
In fact it was a little bit fright'ning, but they fought with expert timing

There was funky Billie Jim and little Sammy John
He said, here comes the big boss, let's get it on
We took the bow and made a stand, started swaying with the hand
A sudden motion made me stiff, now we're into a brandnew trip

Everybody was Kung Fu fighting, those kids were fast as lightning
In fact it was a little bit fright'ning, but they did it with expert timing

Oh-oh-oh-oh...

Everybody was Kung Fu fighting, those kids were fast as lightning
In fact it was a little bit fright'ning, make sure you have expert timing

Kung Fu fighting, had to be fast as lightning...





 


 







13 則留言:

  1. 這裡的熊貓活潑嗎?香港那四隻大食懶,唉!
    今個星期放大假陪囡囡四處走,看看有沒有時間去一次動物園!

    回覆刪除
  2.    我好懶 o架,我諗我都係鍾意住海洋公園多D,又有 VIP 級服侍,又多人當我係寶! 

    回覆刪除
  3. 妳啲熊貓好可愛喎
    呀隱姐妳真係咩都有喎 !
    不過長隆做熊貓.....樹熊也不錯
    因為唔駛做表演
    剩係 Show 嗰真身已經掂......可收工
    但見其他動物......雀鳥
    e.g 黑熊、老虎、獅子、馬騮、長頸鹿.........etc
    晚黑仲要係馬戲團走番轉
    我唔知係咪兩班動物嚟架......
    估計都係物盡其用啦
    食君之祿.....擔君之憂
    唔通養兩班動物咩
    就算唔駛做......好似啲火烈鳥都揾個玻璃箱推出嚟壓吓場,........製造賓墟咁嘅場面
    係長隆做動物絕不是飯來張口
    除熊貓.....樹熊兩寶
    我個人比較懶........經常諗啲好做嘅遊位

    回覆刪除
  4. 你夠我懶?我認第二你都走開啦!假期點解唔去街?今日又開夜嗎?我現在蒸緊試品 "肉末包子",唔知自己食定垃圾筒食哪!

    回覆刪除
  5. 今日開始放三日
    一陣諗住出去買曲奇餅做聖誕禮物
    夜啲或者番呀媽樹
    咁凍......可能係屋企攪冬眠啦
    嘩......又整嘢食呀.....仲咁高難度 "肉末包子"
    妳係得嘅

    回覆刪除
  6. 蒸了兩個包,剛吃完,跟垃圾筒一人一半!上次跟 Fd 吃飯,有一個送了 "Patchi" 朱古力 (唔多好食,含鹽較重!),一個就送了陶瓷刀,佢話在內地買的,唔貴,比我試吓!我特登買了一條豬柳肉試過,都好 sharp,清潔時還把我的百潔布了一劃,完後才知呢!一個就送了 Macau 手信,我無呀,整了 "糯米雞翼" 給她們,佢地話好好食喎!

    回覆刪除
  7.  咦?你有焗點解唔承機自己焗,買乜鬼!唔識,Blog 上大把 receipe 啦,呢個勁人來的 : http://hk.myblog.yahoo.com/meowylyric/article?mid=7872

    回覆刪除
  8.  "Patchi" 朱古力 我唔知係邊隻添 ?
    日本陶瓷刀好貴呀......减咗價都要六佰幾
    買點係切蘋果唔生銬呀
    街邊做推廣要 $168 但好似一把刀......一個刨皮....一個唔記得物鬼啦....Demonstration 係切毛巾.....好掂咁喎!
    我早排買咗 I Love Kitchen 內嘅 Woll 牌子的黑鋼刀........似陶瓷刀......$398 有一大一細......都好用喎 !
    我唔整食物送比人啦.....無信心呀 !
    諗住買 Jenny Bakery 啲曲奇呀!
    等睇妳啲包相呀
     

    回覆刪除
  9. 我要很多......幾盒呀!
    從未整過....掂可送禮呀!
    我出街啦!

    回覆刪除
  10. panda wow panda...eat full, lay down & hv a sleep just like that

    回覆刪除
  11. 你鍾意懶洋洋的熊貓呀 ?
    可愛!

    回覆刪除