2009年12月25日星期五

09 聖誕餐



 


聖誕節放假


原定計劃是到城門水塘行行


但朋友身體不適


只能晚上到元朗共進晚餐


只是求求其其到一餐廳


被門外一句宣傳說話吸引進來


「前酒店大廚主理」



 


















 


這是我點的 A 餐


水準一般啦


但用牛油焗蕃薯代替薯仔


這個很美味



 






 


這是朋友的 B 餐


她要求的九成熟鑊仔牛柳



 





 


我最喜愛的木糠布甸







 


甜到震的「天使之吻」









 


這是 09 的聖誕夜


平平靜靜地渡過了


 


-------------------------------------------


 


Christmas in My Heart


Sarah Connor


 



Every time we say goodbye
There's something breaking deep inside
I tried to hide my feelings to keep myself controlled
But somehow I can't deny what's deep inside my soul

I've been always on the run
So many different places , having fun
But like a river always knows just where to flow
Now that December come I feel like comig home

It's Chirstmas in my heart
When I'm with you
No matter where we are or what we do

Tomorrow may be grey
We may be torn apart
But if you stay tonight
It's Chirstmas in my heart

I don't know how to stay alive
Without your touch without you by my side
Just like the desert's always waiting for the rain
Christmas In My Heart lyrics on
Oh baby, I wish the holy night would come again

It's Chirstmas in my heart
When I'm with you
No matter where we are or what we do

Tomorrow may be grey
We may be torn apart
But if you stay tonight
It's Chirstmas in my heart

Every where I go and every one I know
Is making lots of wishes for old Santa claus
But all I really need tonight
Is for you to come and hold me tight
What is Chirstmas without you here by my
side
I need you to night

It's Chirstmas in my heart
When I'm with you
No matter where we are or what we do

Tomorrow may be grey
We may be torn apart
But if you stay tonight
It's Chirstmas in my heart




10 則留言:

  1. 不錯的晚餐啊!
    與大少和囡囡去尖沙食烏冬呀!

    回覆刪除
  2.  咦 ..... 咦,送舊迎新喎,有新鮮感!粉紅色系、在風水上可添 "桃花",你配對色啊!
    你的主菜視覺上都唔錯,有得揀的話,我會選菜湯,因我唔鍾意餐湯杰撻撻!你估我會揀那款主菜?

    回覆刪除
  3. 我見到妳同大少和囡囡啲相啦 !
    妳開心嘅樣簡直羨慕死人
    妳同囡囡一啲都唔似母女....
    攬住十足兩姊妹咁....
    妳兩個都好有福氣.....笑容好親切
    一睇妳兩母女就覺幸福
     

    回覆刪除
  4. 我比妳笑死啦 !
    講起桃花我諗起個笑話
    妳知我姑婆黨啲 Friend 同我都想行吓運
    每年新年走去商場啲桃花掟個靚彎
    但年年都好夢落空
    前幾年諗吓買番技桃花過年啦
    但一個女人拎咁大枝桃花上摟
    會比鄰居.....看更...投以奇怪目光
    我們曾諗過互相運送到對方屋企....掩眼法
    但得個講字.....所以年年食白果囉 !
    我估係 C 餐.....因為妳比較健康型....
    海鮮 (蝦) & 牛對皮膚...腸胃無咁好!
    羊鞍妳會鍾意食.....啱唔啱呀

    回覆刪除
  5.   好心你啦!明明係 "熟女組 ",點解叫姑婆黨,硬要 "降呢 "!
    我係你們,駛乜怕人家目光,買桃花有乜大不了!若隣人背後笑我,唔通日日係屋企講咩,都唔再好笑啦!不過聽風水 肥玲玲 話,家居床上用品、咕、擺設及家俬 等,多用粉紅色對增旺桃花都有用,若可以咪試吓囉,pink 都幾 sweet 呀!
    但我過年買其他而唔買桃花,因厭它擺到咁上下就甩瓣,清理麻煩,四處都有!
    開估 : 理論上你係對的,但我係唔食羊的!其實我都想乜鬼都食,不過可以的話都唔想睇醫生,咪唯有愛惜身體囉,近 10 年又玻璃肚!但總有放縱的時候,答案係我揀 C 餐!(希望佢無加 Soda 啦,又唔會用我認為粗糙、影響視覺的鐵板上,否則都係會揀 A!)

    回覆刪除
  6. 係我哋噏噏吓啫.....妳估真係買咩!
    買咗枝桃花.....個廳咁細....都無晒位啦 !
    妳知我哋坐埋無嘢噏.....攪嘢講
    不過我知放啲粉紅嘢係屋企可以催旺桃花(人緣)
    咁妳唔食羊.....又 C 餐

    回覆刪除
  7.  Oh, 打錯了,應該係 D 餐至 o岩!

    回覆刪除
  8. 哦!原來係 D 呀!

    回覆刪除
  9.   我其實好鍾意食牛 o架,但唔準自己常吃之嘛!

    回覆刪除
  10. 係呀!我都係咁話呀 !
    對皮膚不太好....紅肉比較熱毒呀 !

    回覆刪除