2009年12月31日星期四

除夕中西自家煮



 


2009 除夕夜


我要試煮~ 蜜糖芥末烤雞


但最後都無放落焗爐


只是用這平底鑊煎煎.....反反......焗焗.....


已有這理想金黃色澤......肉嫩 .......亦能鎖住肉汁的效果


但略嫌不夠咸味


下次一定會更好









 


這天氣


很想飲西洋菜、生魚、豬骨、陳腎老火湯



 













 


年除夕夜就在家


享受我的中西自家煮


2009 就快又完結啦


期望 2010 一切更好.....更進步


 


 


-------------------------------------------


When there was me and you



Gabriella


 


 


It's funny when you find yourself
Looking from the outside
I'm standing here but all I want
Is to be over there
Why did I let myself believe
Miracles could happen
Cause now I have to pretend
That I don't really care

I thought you were my fairytale
A dream when I'm not sleeping
A wish upon a star
Thats coming true
But everybody else could tell
That I confused my feelings with the truth
When there was me and you

I swore I knew the melody
That I heard you singing
And when you smiled
You made me feel
Like I could sing along
But then you went and changed the words
Now my heart is empty
I'm only left with used-to-be's
And once upon a song

Now I know your not a fairytale
And dreams were meant for sleeping
And wishes on a star
Just don't come true
Cause now even I can tell
That I confused my feelings with the truth
Cause I liked the view
When there was me and you

I can't believe that
I could be so blind
It's like you were floating
While I was falling
And I didn't mind

Cause I liked the view
Thought you felt it too
When there was me and you


 


 


36 則留言:

  1.  點解烤雞最終唔入焗爐?係咪怕清潔煩?不過你現在煎焗的樣子都好好味!

    回覆刪除
  2.   喂,你入去睇吓你的星座!
    http://mytv.tvb.com/lifestyle/pleasureandleisure/103500#page-1

    回覆刪除
  3. 好呀!今晚看夜得閒睇吓先

    回覆刪除
  4. 我見煎煎......反反.....煱煱都好靚 !
    我又見其他 Blog 入爐焗後比較乾身....缺水.....有啲濃濃哋咁....好似"鞋"嘅感覺.....我驚嘥咗我半隻新鮮雞 $45,我諗下次買隻冰鮮或凍雞先試入爐!
    前晚 (30-12-09) 我和朋友到又一城一間餐廳食咗個 Set Dinner.....
    Main 係 Rosemary Roasted Chicken.....覺乾 & "鞋".....不太滿意..... 要$218/person 呀 !
    依餐都係要出吓 Blog 比妳睇先得 !
    我覺得我會做得好過佢啦 ......所以 Modified 試吓煮囉!都 OK 呵 !

    回覆刪除
  5. 祝呀 Mei 新年進步.....開開心心!

    回覆刪除
  6.   好啦 ..... 你看夜我陪你睇星座啦 !
      Set Dinner?係咪 Amaroni's Little Italy 呀?我的 fd 每去又一城都去呢間,話好坐喎,我就未去過。
    但我唔係擦鞋,你 視覺上真的幾 juicy、又唔太燶,不過睇唔到雞髀位夠熟否。吃時又麻煩 D,切好又唔同!

    回覆刪除
  7. 我唔怕架......妳唔駛嚇我呀 !多年訓練呀!
    嘩 !妳都叻喎......話頭醒尾....妳絕對可以出番嚟撈嘢 !
    雖然隱咗俗世....但絕對無脫節喎.....精明隱姐
    妳咁寸又掂會擦我鞋呀!真係掂架......隻脾熟架.....無紅卜卜架!我又用蓋焗佢...煎佢...反佢....都煮了>30 mins呀!
    不過妳講得啱......我唔撓斬雞架 .....我好鬼羨慕人哋斬完隻雞成隻雞成形上碟 ....我只係用厨剪亂剪....賣相唔掂囉 !
    所以無影佢斬開個樣

    回覆刪除
  8. 你看夜,我陪你哪!
    我其實電腦好低班,你信得過我就試試!以下是遮面大法 :
    首先把相片放入 "小畫家" ,用 放大鏡 把相片放大至方便自己看,跟著用 挑選顏色 筆在你原相的面部 click一下,便會copy原色了,於是就可依面形油油,範圍大小自決,你也可只油鼻、嘴都得,油錯就用 undo ( Ctrl z) 再油過,直至滿意。之後再用 鉛筆 在小畫家的底部揀黑色 or 其他,慢慢畫上你想要的面容、換色後又可油唇糕,甚至加上太陽眼鏡,之後把 放大鏡 縮回1x,再 Click 選擇 ,框出你要的相部份,按Ctrl c  ~ 檔案  ~ 開啟檔案 ~ 見對話匣 click 否 ~ Ctrl v ~ 見你想的相再現 ~ 檔案 ~ 另存新檔 後便完成。
    唔知你明唔明,我寫得唔清楚,你話我知!

    回覆刪除
  9.   Oh no ........! 我都係唔識斬雞呀 !
      我們太似,要絕網至得!

    回覆刪除
  10. 我見到個公仔.....腳 UN UN.....+大關刀
    真係笑咗出嚟!妳真係攪嘢 !

    回覆刪除
  11. 唔該晒!
    但我比較蠢鈍......恐防妳都係嘥心機!
    Anyway.....I'll Try!

    回覆刪除
  12.       
    嘥我心機、嘥我心機!

    回覆刪除
  13. 打都無用.....我比較蠢鈍....
    有  Blogger 教咗我整 Hyperlink 都唔掂呀
     

    回覆刪除
  14.   其他網友入到來,會覺得你兩個死嘢,雞啄唔斷咁.........

    回覆刪除
  15. 我們情投意合.....相逢恨晚

    回覆刪除
  16. 唔好匿埋啦 !
    出嚟啦.......等妳呀 !

    回覆刪除
  17. 嘩 !隱姐妳嚟架?好鬼得意喎 !
    一啲都唔 C9樣 !

    回覆刪除
  18. 我昨日等了一會,想向你借個頭,但唔見你,所以咪先斬後奏囉,玩吓咋,都驚你怒 o架!

    回覆刪除
  19. 好叻呀.....遮面又識......偷龍轉鳳又掂....
    自己攪攪吓就咁鬼掂
    第日幫我整呀....唔好教啦....太蠢

    回覆刪除
  20.  不過我若唔記得按 "私人回應" 你就自己拾生,唔好怪我!睇吓,剛剛又領嘢!

    回覆刪除
  21.   咁你即是肯借個頭比我啦!我有幅 勁嘢,你想看否?
    聲明 : 放心,我唔係網上壞人,除了你,我唔會公開 !
    --------------------------------------
    Ok !!!

    回覆刪除
  22.  登登 ..... o黎 料 .......

    回覆刪除
  23.                                   

    回覆刪除
  24. 多謝呀 !但覺得好好笑 .....就嚟笑死
    有啲人妖 Feel 添

    回覆刪除
  25. 簡直嚇死.......不過隻手臂夠瘦呀

    回覆刪除
  26. 又無按 "私人回應 " 了,快 D匿埋啦,最衰 D 驗證碼!

    回覆刪除
  27.     想要 2010 聖誕禮物嗎? 大制作 ........

    回覆刪除
  28.   人妖 feel? 咁唔關我事喎!
    不過我我用心才由卡通色變人色o架!

    ------------------------------------------------
    卡通樣靚好多喎.....
    移花接木好攪笑囉!
    妳都好叻喎



     

    回覆刪除
  29.   =    =  
    諗諗吓,突然送咁多開心比你,你可能會唔珍惜!
    所以,都係賣吓關止,我看到你新廳相片之日,就係我送給你之時!
    今次我用了很多時間 ............ 真係為博紅顏一笑!
    我包你好鍾意,我怕你會 print 出來,用相框鑲起佢啊!

    回覆刪除
  30. 咦 !好衰架!係到引人哋!
    我電視都做埋啦!好興奮呀.....40"呀
    但還欠 Amplifier ........PS3 (for Blue-ray)
    預計星期五完工....
    到時出相換這份大禮
    但我屋企旅行買回來的擺設已沒有空位放
    仲有好多 CD...老番DVD....VCD....
    掉了又可惜...但相信不會再睇....老番又唔想問人
    依家個廳似流浪漢覇佔的天橋底
    要執要掉呀

    回覆刪除
  31.    
     無所謂啦,慢慢拾啦,我差不多又要跟你暫別哪!
    到我再現身時,你應該全部搞掂!

    回覆刪除
  32. 點解呀?妳外遊呀?
    等妳呀 !

    回覆刪除