2009年12月28日星期一

上下九步行街


 


2 日 1 夜的廣州行程


就看看我們預先訂了房的駿粵大酒店


座落南村鎮興南大道


近長隆動物園及大馬戲


聞說今年 9 月才正式啓用



 






 


只需 ¥250/Room/Night



 






 


房間設備齊全及整潔


以這超值價錢


過了一個舒適的晚上



 






 


17-12-09 早上起來


還包一個自助式早餐


簡單半中半西的 Buffet Breakfast


略嫌食物不夠熱


~ 10:00 我們便乘的士到附近地鐵站 (¥10)


再轉折轉線到「長壽路站」(¥6)


行程的第 3 目標


上下九路步行街


是中國廣州市的上九路、下九路 


及第十甫路步行街的合稱


簡稱「上下九」



 






 


上百年來


上下九是廣州著名的商業街


被稱為「西關商廊」


現代廣州人感到最親切並引以為豪的地方之一



 






 


第一食是這間順記冰室



 







 


我又食薑撞奶(¥6).....又想試蛋白杏仁茶(¥5)


反正價錢便宜


就一次過滿足兩個願望啦


杏仁茶足料但不夠滑


薑撞奶就水準一般



 






 


第二食:陳添記食家


寶華路十五前三巷 2 號



 






 


不用我多作介紹這裏的招牌美食



 






 


這個祖傳爽魚皮真是很爽


醬汁美味


混合了脆口花生


很好的配塔



 






 


這個艇仔粥也美味



 






 


上下九步行街


總長達 800


成為廣東省內全天候步行路段最長


騎樓建築最多


街內中華老字號最多的商業步行街


有聞名的陶陶居



 






 


有蓮香樓



 






 


蓮香樓有中茶品茗外


還有這間百年餅家


想到的中式餅款都一一有售


我們買了雞仔餅....笑口棗.......雞蛋糕....花生糖.......


全部都好好味


不愧百年餅家老字號



 













 


兩旁掛滿紅燈籠和不同造型的人物銅像


是「上下九」的街頭特色



 




















 


還有這老字號皇上皇臘味店


是日有優惠~ 臘腸¥13.8 有 500 克


見門外排長龍


相信很便宜



 






 


我和朋友見了這款原子筆


很喜歡這造型


只售¥5


本想買來做聖誕禮物給同事


可惜就只得 2 枝


其餘只有醫生的造型



 






 


行到上下九的尾聲


就見到這廣場


有全國步行街最大的電子屏幕


面積達到 120 平方米



 











 


好大樽的川貝枇杷膏廣告



 




















 


這怪誕又化了粧男人是賣飛機欖的



 






 


這也是聞名的老字號~ 廣州酒家



 






 


從這裏進入十六甫大街



 






 


第三食:有街邊檔擔櫈仔食姜醋



 






 


超平喎


熱棘棘都是¥5


加多一隻蛋¥2


但感覺醋不夠濃味


是否加了水煲呢



 






 


第四食:再到南信這食鋪



 






 


是要試上下九出名的


南信招牌~ 牛三星河粉 (¥10)


牛三星係牛的內臟


爽 & 嫰口感.....但不似牛


太多料兼且我太飽啦


只能食了一半左右



 






 


行了.....食了很多個鐘


約 15:00 離開廣州


乘和諧號火車到深圳回港



 


------------------------------------------





 






:


:  



 
*風

   



   

   
   
   

#天    
   
   
      

  *##

   




 


 


 


33 則留言:

  1. 久違的王菲,好聽啊。

    回覆刪除
  2. 有無搞錯呀?帶個醫生返來咪啱囉,咁好喻意都唔買!
     我咪係薑醋蛋囉,唔加多 D水點夠我沖涼呀!
      你話 D牛內臟爽、嫩及唔似牛? 分分鐘你可能吃了內臟大雜會,有貓、兔、老鼠都唔定呢!

    回覆刪除
  3. 哈囉﹗Queen,祝妳﹕新年快樂﹗
     

    回覆刪除
  4.   請問間酒店係乜名?(你係咪手震影唔清?還是唔想賣廣告?)
    250 元真的很平,你在那間 Agency 訂?還是經 "護協"?

    回覆刪除
  5. 係駿粵酒店呀.....我費事咁賣廣告啫!
    係朋友在網上見到介紹兼有個 E-mail....
    咪寫 E-mail去 Book
    對方就比下面個電話
    68928640/66344783 Attn:Mr.wong /Ms Lau
    但係講個信字......唔駛先比錢或過數
    我見朋友當日攞張 E-mail 回來的紙就攞房
    比¥500 按金先.....第二朝就比番¥250我哋
    嘩!隱姐知訂喎......連護協啲嘢平都知.....好嘢

    回覆刪除
  6. 我都祝心雨新年進步 !

    回覆刪除
  7. 好喻意 ?有病先睇醫生架 !要佢把鬼呀 !
    妳本事呀連薑醋蛋/鹵水蛋/茶葉蛋妳都有呀 !
    薑醋最緊要是醋味夠.....
    不過5 蚊人仔一碗不能有太多要求.....都 0k 囉 !
    妳唔好嚇我啦 !南信係老字號呀......牛三星係招牌菜
    我諗唔會攪碗「百鳥歸巢」啩!

    回覆刪除
  8. 係呀我無記錯的話 ......
    這是我 Blog 第 2 次出王菲的歌呀 !

    回覆刪除
  9. 無收入、唔想亂花錢,邊處買嘢平,多少都知嘅!不過 我覺得 "教協" 比 "護協" 更平,堅拿道 branch 較多選擇。
    多謝你酒店的資料先!我都估你無理由手震,但淨係影到個酒店名 = 景心濛又好厲害?其實係咪成幅相都用咗 soft 鏡?

    回覆刪除
  10. 妳有主人照顧呀嗎......
    仲好過我啦
    妳咪好得閒囉......可以瞓到日上三竿
    日日安樂醒.....生活 0 壓力
    食飽無憂米/等去廁所
    得閒就整吓包......揾吓動畫公仔整靚個 Blog
    羨慕死我 ......我唔要我啲甚麽 LC 煲
    我要 0 壓力有靠山的生活
    我諗張相縮細咗.....所以啲凸凹字就濛囉!

    回覆刪除
  11. 又唔記得 Hide!

    回覆刪除
  12. Sorry,其實我有按 "私人回應" 的,只因識別碼問題,send 唔出,再從 send 的時候,又忘了按"私人回應",所以麻煩你囉!

    回覆刪除
  13.  你睇我好、我羨慕你啦,各有前因,豈能盡如人意 .....!
    我真係無定向起身 (睡覺就有一定時間),有時半夜醒來,又會玩一陣,玩到想瞓又入房,總之平均有 70%安樂醒咋!
    你唔好話我食飽無憂米/等去廁所啦,米我唔食得好多,我去廁所唔駛等 o架,你都知我係玻璃人啦,你咁寫,我覺得你笑我!
    但我要糾正你, 有靠山的生活,一樣有壓力,只是無形的,旁人係體會唔到,一樣唔好受,只可以話佢前世欠了我!
    (講真,此剎當你係入室密友先講,咁多年我家主人都對我愛護有加,擋風擋雨,但我在他的心意上,讓步少少都唔肯,我的密友都話我衰!)

    回覆刪除
  14.  救命啊,乜你跟我的想法咁似!
    上班除了體力.......腦力.....仲有人事........我曾經唔想返工......唔係為偷懶.......係唔想與人溝通.....甚至面對一啲討厭的同事 & 上司......
    其實工作最痛苦並非體力上勞苦,而是人際關係上的問題,所以我渴望退休隱居的生活 .......
    付出.....妥協.....包容呀 !想做到,但太多外在因素了 ......唯有當佢唔好彩啦!
     

    回覆刪除
  15.   我剛從 Library 回來,今期 "東週" 梁家權的文章,就是介紹"上下九",圖片載上售飛機欖的男生,我那一剎就想起你!你一定唔係抄佢!?

    回覆刪除
  16. 真的嗎?
    不過已事過境遷啦!現在的工作是我近 10 年多的蜜月期,2 個老世及同事都對我也不錯!起碼有安全感.....歸屬感......
    2009 我係無攞到 1 日 Sick Leave ......我今晚才敢寫.....因為我明天 Off 呀......每逢懶惰想攤吓......一想到現在上天為我所作的安排,我又會拖著身......矇著眼趕上班啦!
     
    妳唔好咁啦...........又囂仲晒命
     

    回覆刪除
  17. 真係 .......落樓下會所睇吓先!
    聞說那售飛機欖的男生........
    在廣州只此一家咋!

    回覆刪除
  18. 救命呀!你唔好抄我喎,我又係幾乎全年無放病假,私營機構中的罕物!
    今日去 NT,唔記得係除夕,港島區多封路,地鐵又局部封出口,成日行冤枉路!想唔去,叫了姪女作伴,日子又是我定的,唔想失約,所以盡量快閃啦!

    回覆刪除
  19. 真係呀! 隱姐妳同我又有啲似喎!
    去 NT 攪咩呀 ?

    回覆刪除
  20. 無特別o架,上週突然覺得好久無去 NT,"隱姪" 又未上課,咪叫她陪我囉,順便讓她買些喜歡的吧

    回覆刪除
  21. 姑 姐呀 !妳真係好啫 ......
    妳新嘅一年連髮型都改咗.....直髮好青春呀 !但點解唔換衫呀 ?

    回覆刪除
  22.  搞錯呀,咁遲先睇到我換了髮形!枉我 send 埋個未剪前樣子提你!換衫?未學到,玩住個頭先!
     

    回覆刪除
  23. 做物無程程帶個口罩呀!要隱埋個口呀 ?
    咁妳究竟長定短頭髮呀?撲朔迷離

    回覆刪除
  24.  上週買了好多口罩咪畫上去囉,唔係點襯我的稱號呢!

    回覆刪除
  25. 妳都得囉 !妳上星期買咁多囗罩做咩?

    回覆刪除
  26.  又係你話出街買 D 嘢返屋企好開心,我咪響應你老闆周局長,防範 HINI 囉!

    回覆刪除
  27. 咁我無聊呀嗎!咪買吓啲平嘢......但有用架!
    無病帶住口罩出街都唔舒服架
    妳帶架?

    回覆刪除
  28. ┌ chi仔 ┘2010年1月27日 上午8:06

    ^^你好呀~我係路過架..
    不過我想借問下你.. 駿粵大酒店..你係邊度book架??
    同埋我想問埋..酒店去長隆動物園要幾耐..同坐咩車呀@@??
    ^v^見你玩得好開心呀..thx~~~

    回覆刪除
  29. 係朋友在網上見到介紹....兼有個 E-mail....
    咪寫 E-mail去 Book囉
    對方就比下面個電話
    68928640/66344783 Attn:Mr.wong /Ms Lau
    但係講個信字......唔駛先比錢或過數
    我見朋友當日攞張 E-mail 回來的紙就攞房
    比¥500 按金先.....第二朝就比番¥250我哋
    酒店去長隆動物園 : 搭的士好似都係 ¥1X 一程
    咋........唔駛客氣 .....得閒去行吓都不錯

    回覆刪除
  30. 想問你係邊度book 駿粵大酒店 的?

    回覆刪除
  31. 係朋友在網上見到介紹....兼有個 E-mail....
    咪寫 E-mail去 Book囉
    對方就比下面個電話
    68928640/66344783 Attn:Mr.wong /Ms Lau
    係講個信字......唔駛先比錢或過數
    我見朋友當日攞張 E-mail 回來的紙就攞房
    比¥500 按金先.....第二朝就比番¥250我哋
     

    回覆刪除
  32.  駿粵大酒店附近有何地方行
    可以叫的士嗎
    簡單半中半西的 Buffet Breakfast是否艱難
    食物不夠熱, 料新鮮嗎?

    回覆刪除
  33. 酒店外無咩地方行架
    可 Call 的士接送....
    不是很難食......只是唔夠熱
    因為我入住時的天氣比較凍.....
    食物一定要 Keep Warm ....
    這方面做得不夠
    食物不過不失啦

    回覆刪除