2009年12月26日星期六

9 蚊有咩買?

 


 


吉之島又減價


要進攻 10 蚊店


有九折呀


為買一些無無謂謂嘅寶物嘢


這個密封白瓷盅


用來裝茶葉.....花茶.....涼果.....糖果


非常精緻


 





 


又是我愛的白瓷盒


用來盛載未食完的罐頭或醃制食品


不怕食物受器皿影響變質


非常整潔


 





 


這個是 Stainless Steel 的量米杯


Made In Japan


愛不釋手


 





 


這個是擺放長靴必備


見 Franc Franc 也有這類型靴夾


金屬物料兼有鑽石的皇冠裝飾


好靚但要$12×......


想買但覺唔值


現在1/10 的價錢也不到便可同一功效


雖然塑膠造但效用也一樣


可令長靴不再東歪西倒


又係 Made In Japan 的


 





 


這兩張餐墊也很美觀


用來配襯我的九大簋....拍照拍照


這對襪可穿著密頭拖鞋


可吸鞋頭腳汗


 





 


這個 8 "蛋糕盆正是我的心水


不過 9 折後都貴


但我尋找多時


這個是最合我心意


$129 >>>$116


 





 


這個北海道布甸也有 10 % off =$18


 





 


這個讚歧烏冬好好味


折後 $45/2 Pack


這個意粉醬也很好味 折後 $9.8/pack


今晚煮半包意粉也足夠味道


 





 


趕住寫這篇


明天最後一日減價


有買趁手啦


 


 



日本民謠~ 桃太郎


9 則留言:

  1.   有買趁手 ?!!

    回覆刪除
  2. 係呢!買咗未呀!妳可到太古城店喎 !

    回覆刪除
  3.  我去過兩次閒逛,但又無乜特別需要,乜都有,費事買來存。但都有買了 十幾包口罩及一卷手工絨,想做一個袋!(太古城店?在那位置?我去的是堅拿道分店及海怡分店。)

    回覆刪除
  4. 物太古城康怡唔係有吉之島咩?
    嘩!做袋咁叻呀.....期待妳的作品

    回覆刪除
  5.  你網誌第一段寫 10元店,我咪只聯想 10元店囉,反正現今的 10元店都唔止 10元,好多產品都要幾十啦!

    回覆刪除
  6. 係呀......有很多都不是 10 蚊呀 !
    但我專揀 10 蚊才買.....
    最好還是 Made In Japan 添
    但有到唔好.....買埋啲無無謂謂嘢!
    可有可無嘅物件......
    不過都是 10 蚊....咪可以滿足我的購買慾
    有啲嘢拎番屋企.....好開心架 !

    回覆刪除
  7.   有啲嘢拎番屋企.....好開心 ???!!!

    回覆刪除
  8. 即係有收穫呀嗎......好開心架

    回覆刪除