2010年10月25日星期一

秋季旅行 2010~出發



 


人生又到充電的時侯


明天離家出走


六天湖南張家界之旅


回來再分享我的秋季之旅~2010











 


Bye....Bye ! See U on 31-10-2010




 










----------------------------


中文歌名:明天






主唱組合:開心少女組 (陳嘉玲/袁潔瑩/羅美薇)



作曲:Takashi Miki


作詞:鄭國江




中文歌詞:

明天的下要預言 由我親身發現
願擔心過 驚喜過 現實的鍛練
明天點且看日前 憑信心兼信念
若將一切交給我 願一往直前
昨日已經成了今天 是旅程的小片段
若決心將心貢獻那管將楞蝏艣
快樂地看明天

* 誰甘心 只顧目前 懷有釵h志願
(要衝前 再加鞭抓住每一天)

* 目標應要 推得遠大家向著前 (應將終點 推得遠)
目標應要推得遠 盡心向著前

* 重複








6 則留言:

  1. 玩開心D啦,
    個行李箱好wild喎!

    回覆刪除
  2. 玩得開心D ,等你分享  

    回覆刪除
  3. 好似妳啲 Fun 多啲
    唔見一星期,,,,,,玩集郵玩得好開心喎
    恭喜妳的蔬果拼盆已 8 傑......勁
    走上不歸路....Continu.....Add oil

    回覆刪除
  4. 返嚟啦!
    其實我都好 Wild.....
    得閒就係屋企扮野豹....長頸鹿....斑馬
     

    回覆刪除
  5. 返嚟啦 好攰...,遲啲先慢慢分享
    妳北上尋 LC ....居然咩 Hot Item 都買晒
    LC 魅力沒法擋.....
    我諗啲 LC 嘢有咒語...
    令人不能自拔...走上不歸路

    回覆刪除