2010年10月5日星期二

秋天美食之蛇羹 & 大閘蟹



 


轉眼又踏入秋季


有我愛的美食


昨天


返學前先到深水埗鴨寮街食一碗蛇羹


足料細碗 $28........好味



 






 


放學後


貪便宜入將軍澳新都城 3 期


一年一度的大閘蟹宴


就等我帶你們思想品嚐......



 






 


全線東海只有這間


是 20:30 後做 $238/位 (免茶芥及 + 1)


其餘各分店全天候做 $280/位



 












 


如同去年大同小異的菜式


但一般分店價比往年只貴 $20



 






 


蟹粉小籠包 2 粒 ......流油



 






 


蟹粉蒜蓉包 2 片



 






 


齒甲留香的蟹味



 






 


足料魚翅佛跳牆


有翅、元貝、花膠、冬菇、螺、雞腳......



 






 


Woo.....My Favourite ....


Honey!!!我們一年一度的重逢



 






 


兩隻係公.....


掛住食無影流油的一 Shot


愛死你們



 






 


今年的酸辣湯手打烏冬



 






 


上湯灼時蔬一碟 (2 位用)



 






 


今年的薑茶蔴蓉湯丸 3 粒



 






 


貪便宜的將軍澳之旅


轉了 4 次鐵路站....


用了~ 1 Hour 30 mins 才歸家



 


-----------------------------



都係去年的


秋色


 


陳慧嫻


 


作曲:Yuzuru Hisaishi


填詞:小美


 



誰會留心 長街幾多足印
印著往事 諾言 一起走這一生
情變 無心 仍想他可走近
回味那舊日浪漫字句
街中偷給我的吻
看秋色漸近 對倒影盤問
離愁別緒 忘掉你始終不忍
仍在日日夜夜耐心癡癡的去等
秋色的夜一再近 再念去年
秋的溫馨 秋的冷感
誰料日日夜夜耐心癡癡的去等
街燈今夜加倍暗 毋用再等
愁緒漸滲 愁緒在滲


 


18 則留言:

  1.  
        蛇羹  ......

    回覆刪除
  2. 上堂咁短時間,又學緊乜?
    唔好食大閘蟹啦,聞說真正的大閘蟹,數量只夠供內地大戶或名店,其他的也是餵飼激素成長的。
    你唔好吃啦!食少一樣無蝕底!
      多事 ...... !

    回覆刪除
  3. 蛇羹....秋天啦

    回覆刪除
  4. 醫院資助的防感染課程
    我一年一度的親親大閘蟹.....食兩隻啫

    回覆刪除
  5. 係呀!今星期真係濃濃的秋意
    我每年都好享受 10 月中至 11 月尾的感覺!

    回覆刪除
  6. 其實我今年 .... 我有嘢想講 ......

    回覆刪除
  7. 妳一定係唔食蛇喇!
    諗吓我都無咩係唔食喎..... 除雪蛤膏

    回覆刪除
  8. 講咩?要今年?

    回覆刪除
  9. 咁快啲去食番餐啦!

    回覆刪除
  10. 等小姐返黎同佢去試下先

    回覆刪除
  11. 係咪 12 月返嚟過聖誕呢?

    回覆刪除
  12. 睇嚟得到頸都長晒......
    到時又一連串嘅美食 & 大制作

    回覆刪除
  13. 我每年都好享受 10 月中至 11 月尾的感覺!>>>> 我都好咁話, 約咗朋友聽日去行下山先,秋高氣爽,我鍾意啊

    回覆刪除
  14. 係呀!秋高氣爽.....我都好喜歡去遠足
    我都 Plan 吓去城門水塘先...
    好喜歡的一處地方

    回覆刪除