2010年10月5日星期二

菠蘿檸檬特飲



 


早晨 Everybody !


不如先來一杯『菠蘿檸檬特飲』


清新香甜


令人精神舒暢的一天




 






 


第一次買如此大的菠蘿



 






 


第一次自家去菠蘿皮



 






 


就是拜 Happy Everyday  的介紹


$550 有如此質素....Very Good



 






 


果皮也可以搞溶


Demonstration 可以連皮也放入內打


但我始終不放心食菠蘿皮 + 冰 + 水



 






 


不需 3 Mins 就可一杯健康的果汁


秋冬日還可以做合桃糊、杏仁糊、芝蔴糊及我愛的腰果糊



 






 


此價要買趁手至 15-10-2010






 


12 則留言:

  1. 我心思思想整班蘭蛋糕,這部机正好用來攪拌,
    請問在那裡買~?

    回覆刪除
  2. eCosway 響各區都有分店, 你直接去買就可以 分店資料: 在此
    要比 $60 做member
    若妳真係買....可用我 Friend 個 member No.
     
     

    回覆刪除
  3. 我都諗咗幾日先買
    咁嘅價錢有如此成效....抵
    至弊都係無地方安置...
    又不能收埋...咁就唔會用架喇
    以前公司都係 $10 杯有兩款鮮搾水果
    所以街買都好抵!

    回覆刪除
  4. 剪綵!
    又多個可以交流喇!
    妳唔試成個 菠蘿免切放入去打?好似 demo 個大叔咁
    係呀!天氣涼,要研發 D熱飲,琴晚我打粟米湯,超正!

    回覆刪除
  5. 見到大叔咁!幾乎眼都凸......
    見佢係咁用棒插個菠蘿.....好粗糙都得
    咁就決定買喇....
    妳整個粟米湯好滑好正.....一定試
    多謝分享

    回覆刪除
  6. hi , 見到大家對呢部機讚不絕口,我都忍不住啦   

    回覆刪除
  7. 快啲買啦!做到 15 號咋!
    嘩!原來妳又係 LC Crazy Fans.....好多珍藏 !
    多謝到訪

    回覆刪除
  8. 瞓醒一覺後,已經沒有那麽衝動了,
    如果需要時,到時再問你吧....謝謝哦~

    回覆刪除
  9. 唔好意思啊,我聽有個blog 友講如果有朋友係會員,可以借個member card No.可以省返60蚊,唔知你有冇joint 咗呢,可唔可以借我一用麼? thx....

    回覆刪除
  10. No Problem ......
    My Friend 's member NO.:
    VIP029806 (Ms Tse)
    You're Welcome!

    回覆刪除