2010年10月19日星期二

翡翠拉麵小籠包 (CWB)



 


17-10-2010


Sunday 到 CWB 逛街


在 Time Square 地庫~翡翠拉麵小籠包


 


非常美味燻魚 $42



 






 


我愛的花雕醉雞 $48



 






 


爽口的醉豬手 $45



 






 


五香牛肉拉麵 $38



 






 


第一次食到如此幼滑的上海年糕


上海炒年糕 $55



 






 


質素、環境、服務都良好


可以再來光顧的上海菜



 











 



Fiona Fung~ Flow

6 則留言:

  1. 我都經常去翡翠食,細細碟可以試多幾樣,啱晒多心噶我  

    回覆刪除
  2. 好味!學吓掂整都好喎!

    回覆刪除
  3. 我第二次去翡翠食.....
    都很喜歡食上海菜....
    這間質素...價錢也可以的

    回覆刪除
  4. 小姐好鍾意呢間小籠包架,
    我地可能係呢到撞過喎!

    回覆刪除
  5. 我之前食過小籠包....都覺好好味 !
    這間食上海菜都幾好
    我認得妳一家人....下次一定上前打招呼
    不過我驚忍唔住係到傻笑

    回覆刪除