2010年10月11日星期一

廟街滑雞煲仔飯


 


久違了的廟街


今夜放學又到來逛逛


氣氛已大不如前


換了冷冷清清的感覺



 












 


一連幾間舖位的馳名興記煲仔飯



 






 


今夜秋天美食~ 廟街滑雞煲仔飯


豉汁炒蜆



 






 


這個 Magnet 可當 Sticker 在我 Locker 上


Crazy Guy



 






 


身處這裡不其然想起這首



 


-----------------------------------------


 


友情歲月


 


鄭伊健


作曲:陳光榮


填詞:劉卓輝


 


 


消失的光陰散在風裡 彷彿想不起再面對
流浪日子 你在伴隨 有緣再聚

*
天真的聲音已在減退 彼此為著目標相距
凝望夜空 往日是誰 領會心中疲累

#
來忘掉錯對 來懷念過去
曾共渡患難日子總有樂趣
不相信會絕望 不感覺到躊躇
在美夢裡競爭 每日拚命進取

奔波的風雨裡 不羈的醒與醉
所有故事像已發生飄泊歲月裡
風吹過已靜下 將心意再還誰
讓眼淚已帶走夜憔悴
Repeat * #


 


9 則留言:

  1. 正蛋散係咁解呀!

    回覆刪除
  2. 好想食豉汁炒蜆呀~~~~~!

    回覆刪除
  3. 呢檔我都食過,
    而家真係無以前咁熱鬧呀!

    回覆刪除
  4. 我都係睇咗個 Magnet 先知
    仲有粉腸....飲樣....依啲粗口都有得賣...
    不過檔口寫明不准拍照
    睇完唔記得

    回覆刪除
  5. 不過炒得一般啦...好似$35 碟
    多謝到訪!
     

    回覆刪除
  6. 成條街都很靜....冷清
    幾抵 $18 一煲平過公司嘅擎天餐

    回覆刪除
  7. 我舊年食過,可能我比較敏感,覺得味精好重   

    回覆刪除
  8. 我係覺得環境有啲污糟
    不過都好味

    回覆刪除
  9. ah...i tried b4...

    回覆刪除