2010年10月21日星期四

Good Price@Shenzhen

 


深圳食飯按摩


順便到萬象城一遊生活本色


目的都是 Stoneware & Silicone Item


 





 


門口已大賣 LC 廣告


Everyday Better Living


 





 


原來這品牌只佔一 Counter 位


 





 


Sales 也是 Flame....Signature Color Uniform


 





 


今次的目的是 Flower Dish


 





 


Promotion:


買任何 3 件就 35 % off


咁就 RMB: 278.2 (Pink Flower Dishes × 2)


 





 


 Heart Pot Holder: RMB 102.7


 





 


Pumpkin Spatula: RMB 122.2


 





 


全是香港沒有的貨品


Good Price


 


10 則留言:

  1.  你都去咗啦。 ¥278.2 (Pink Flower Dishes × 2) >>> 好抵買啊,點解happy everyday 上次去冇得減嘎?奇怪

    回覆刪除
  2. 幾時去架?仲有無呀,我鍾意隻花花碟呀?

    回覆刪除
  3. 係呀!我無心買....只係去八吓架咋!
    但具然價錢合理,相信 11 月 Sogo Thankful Week....也不會平過 $160/1隻...所以立即買囉!
    Pumpkin Spatula 也愛不釋手....心型墊也
    好開心咁快樂腳離開萬象城
    I Like Shopping!

    回覆刪除
  4. 就係昨天買的
    應該仲有一套 Powder Pink
    幾套 Powder Blue
    我都渴望以久....夠大夠深....好用
    不過都係怪佢過份美麗

    回覆刪除
  5. 夠大夠深....好用   >>> 同意,好好用吖,幾乎咩菜式都用到,我有時懶得用湯碗,用佢來裝湯+湯料一次過食,good 啊。
    哈哈,好開心又多d blog 友大家都買到心頭好。I love shopping too

    回覆刪除
  6. 我都見妳湯連湯料一同上都 OK
    就知佢夠深....多汁嘅餸菜都無問題
    襯埋個 Powder Pink 花煲 + 碗 + 杯....真係好靚
    妳個到好多靚嘢喎....
    一睇就知係鍾意 Shopping 之人
     

    回覆刪除
  7. 我都唔明佢地 D promotion 點解咁亂!我聽日要去埋萬象城睇,不過唔知點去呀!

    回覆刪除
  8. 係呢!佢哋好似隨口噏吓啲折扣!
    搭深圳 Metro 到大劇院站
    一出就是萬象城 (4/F)
    快啲去啦

    回覆刪除
  9. 我海岸城買花花碟,佢地做緊 6折呀!、¥257兩隻,仲抵!

    回覆刪除
  10. Best Price....比我還要便宜
    妳都買唔少喎.....我買三件咋

    這個也好似 RMB 150左右....好扺
    但我家無位放

    回覆刪除