2010年10月3日星期日

紅酒炆牛腩



 


近期同事及自己的歡送宴


席間飲剩的紅酒都非我莫屬


Cheap Cheap 嘅我


所剩下來不理是半枝或1/4 都通殺


之前煮了意式燒豬肋骨


今夜又初試紅酒炆牛腩


仿傚了羅宋湯 的做法


但用了金寶牛尾湯作上湯


炆煮時濃郁的葡萄與西芹香味遍佈我家及走廊


非常合我口味的『紅酒炆牛腩』



 








 


材料:


牛筋腩~ $39 ($32/斤)


洋葱~ 1個


甘荀~ 1 條


西芹~ 1/4 條


蕃茄~ 2 個


蒜片 & 紅葱頭~ 適量


月桂葉~ 幾片


紅酒~ 300 ml


金寶牛尾湯~ 1 罐


 


 


做法:


1.  牛腩 (原件) 氽水後切開小件


2.  燒紅鑊→ 下油→ 煎香牛腩件至金黃 (鎖住肉汁)備用


3.  燒紅鑊 →爆蒜片 →紅葱頭 → 洋葱→ 蕃茄脫去皮 & 籽切


煮溶→西芹→ 甘荀→ 香葉 & 香草 →下紅酒 (煮~10 Mins)


→待紅酒味蒸發


4.  + 入牛腩 & 牛尾湯 + 水→至蓋過牛腩面


5.  先中火半小時→ 再慢火~ 1 小時至牛腩轉稔


6.  熄火焗半小時




 








 


備註:


* 最後試味 + 鹽作調味


* 可 + 1 小粒冰糖使牛腩加快轉稔


* 要足夠水份蓋過牛腩面,其間睇火小心乾水


* 星期六、日要早點到街市才買到靚靚牛坑腩



 











 


 



音樂盒精選~ 心動


10 則留言:

  1.  
        好味,吃不完、隔日再吃都美味!
    乜你又另有高袖、轉地頭咩  ....  同事及自己的歡送宴?

    回覆刪除
  2. 係呀.....連汁連料還有 1 Lit 放雪櫃...
    可以帶飯盒.....在家做碟頭飯
    我轉了 Team .....妳一定無睇我 Blog 好耐啦 !

    回覆刪除
  3. 轉了 Team ..... 乜 Team,係咪唔駛搭 van仔?

    回覆刪除
  4. 收心養性煮飯啦!
    真係咁香?多汁少飯一碟過我試下
    我去睇咗隻心心掃啦,成四舊水一隻掃,貴過Bobbie牌,我驚我買咗小姐話我蠢呀 !
    你D貴族真係識使錢啦

    回覆刪除
  5. 係米用 LC 炆呀?唔見佢出鏡?

    回覆刪除
  6. 我屋企以 LC 煲為主
    連個 Thermo 真空煲都比咗 Friend 喇
    我唔用佢嚟炆都唔知用咩.....我諗妳明添

    回覆刪除
  7. 近 排天口涼啲.....又乾澀....
    煲吓湯.....煮吓自家飯就最好
    妳唔好咁講....我邊係咩貴族....Cheap 到死...
    我都幾慳吓....平日的士都唔捨得搭...
    飲宴連半支紅酒都唔放過
    我好深閨架.....但間中買吓心頭好
    係 Motivation 去返工....減壓架....
    日日營營役役都唔知為咩

    回覆刪除
  8. 都係同一到....不過轉了病房咋

    回覆刪除
  9. 咁係咪又負責 弱能兒童病房 轉到 弱能成人 病房呀?
    還有咩種類病房呀?
    幾時開放日呀?我會扮鬼扮馬來參觀!

    回覆刪除
  10. 成間醫院都係成人病房....
    無咩開放日.....就嚟搬添呀!

    回覆刪除