2010年10月16日星期六

三文魚冷麵



 


On Night 前的 Simple Meal




 









 


-------------------------------------


一個人生活


林凡



作詞:孫維君


作曲:凌偉文 



葉子在窗外輕輕搖動 人行道沒有行人走過
鏡子裡的我很不像我 自從你離開了
我變得很軟弱 你的影子在每一個角落
好像是在提醒著我 少了你的陪伴我現在有多寂寞
我想我可以習慣一個人生活 我想我可以假裝不曾愛過

冰涼的夜裡讓眼淚溫熱我
我想我可以習慣一個人生活 在記憶裡面擦去你的承諾
愛你怎麼會是這個結果
我想我可以習慣一個人生活 我想我可以假裝不曾愛過
感覺如果要走誰能說no
我想我可以習慣一個人生活 在記憶裡面擦去你的承諾

愛情是個夢而我睡過頭





 








8 則留言:

  1. 呢個我啱 但係唔知配咩菜好,無D纖維好似唔係幾好咁

    回覆刪除
  2. 喂 !老友...
    我係睇咗妳之前個日本七彩冷麵去買這個冷麵盆架
    係去 Citysuper 買 ......誰不知吉之島 $10 店也有
    激 C
    不過得方形........好彩無圓形啫..
    我都知
    但瞓醒煮完食完.....再食個橙就差唔多啦

    回覆刪除
  3. 我嗰個係吉之島買架,好似$3x咁上下,
    係喎配生果咪得囉!而家D菜好貴呀!
    第日買野去吓十蚊店or吉之島先啦,有錢留番買第二樣嘛

    回覆刪除
  4. 三文魚好肥美

    回覆刪除
  5. 咁我都係 $36啫!
    不過同十蚊店質素差唔多
    下次買咩都去十蚊店巡吓先

    回覆刪除
  6. 係呀!好好味.....抵
    係公司訂的....~$100/500g

    回覆刪除
  7. 哈哈,我而家買日本家品,先去$10店睇咗先,仲要最好係最多嘢買個間(我平時去旺角個間多).如果真係冇,先去ccsuper or sogo 睇

    回覆刪除
  8. 我都有去旺角嗰間
    多款又齊備呀

    回覆刪除