2010年11月3日星期三

龍城 1 小時



 


星期一出城返學


還有三堂就完成 Certificate Course


返學前~速遊龍城一小時


九龍城印象是美食的天地


有很不同的泰國菜館及日本水菓店


先到候王道



 






 


遠處已被這北海道大南瓜吸引住



 






 


$5888 這麼大!這麽貴


Gimmick 做宣傳.......一定吸引很多顧客


唔買都停下來看一看



 






 


還有大西瓜


水果的種類令人目不暇給



 






 


這間是同事介紹我來買靚牛扒


但要上堂兩小時.....怎能買牛扒呢?


不過價錢絕不便宜



 






 


再到目標~ 福佬村道


其實這裡頗殘舊的一條街道


都是三間餅店帶起這裡



 






 


第一間是


Patisserie Tony Wong


$380 一個玫瑰花蛋糕


靚到像一件藝術品


相信買來送禮的朋友多


入來看看......聽到店員說這期很多 Order


要早幾天落 Order 才可有貨



 






 


Ceres Boulangerie et Patisserie


高質素麵包店


$15 有三片厚切合桃方包


$39 聞名的 Sunny Passion


但暫未有 Website



 






 


目標是買


曲奇四重奏



 






 


門口很精美的擺設



 





 


這是我買來請同事吃的


 






 


曲奇實在沒有甚麼驚喜


 Jenny Bakery 的 4 Mix 比它好味得多



 






 


但這款 Palmier 十分鬆脆美味


甜味恰到好處


令人停不了口的蝴蝶酥



 






 


令人懷念的美食九龍城


 


 


--------------------------------------



My Cookie Can


 


衛蘭


 


作曲: 雷頌德


作詞: 林夕


 


講一聲凍凍 你會和我抱擁
嘩一聲痛痛 你會張開我的笑容

You give me security

手信要 永遠藏在鐵罐中

天天都碰碰 就似古董那麼貴重

You give me security

你 叫一切變美

有關你每秒也要收起

糖份滿爆也不理

(
擠擠逼逼我更歡喜
)

收獲 但願會變定期

手裡心裡都要懷著你

(
我要 儲起你
)

My cookie can
Hey you say you love me till the end
My cookie can
Hey you're the only one I'd called my man
My cookie can
Hey you say you love me till the end
My cookie can
You're my man

講一聲凍凍 你會和我抱擁

嘩一聲痛痛 你會張開我的笑容

You give me security

這鐵罐 我已無法放鬆

天天都碰碰 我比千億富翁更紅

You give me security

你 叫一切變美

有關你每秒也要收起

糖份滿爆也不理

(
擠擠逼逼我更歡喜
)

收獲 但願會變定期

手裡心裡都要懷著你

(
我要 儲起你
)

My cookie can
Hey you say you love me till the end
My cookie can
Hey you're the only one I'd called my man
My cookie can
Hey you say you love me till the end
My cookie can
You're my man

My cookie can
Hey you say you love me till the end
My cookie can
Hey you're the only one I'd called my man
My cookie can
Hey you say you love me till the end
My cookie can
You're my man


 





8 則留言:

  1. 我想試呢款...

    回覆刪除
  2. 我都好耐無行九龍城呀!

    回覆刪除
  3. 要試吓!真係做得恰到好處....
    $98/盒...... 一陣就食完一盒

    回覆刪除
  4. 咁得閒就要同大少去吓.....

    回覆刪除
  5. 我今年生日就係tony wong 玫瑰蛋糕超靚 ,但貴咯
    同意!曲奇四重奏 蝴蝶酥好味,一食停唔到口,好容易熱氣 ,但曲奇就一般.
    超鍾意jenny bakery 鳳梨酥,好好好好好味啊)))))))))))))))))))))

    回覆刪除
  6. 咁好唔好味架?
    係朱古力.....定粉紅色...定粉紫色呢?
    真係英雄所見略同...
    得閒去買盒 jenny bakery 鳳梨酥試吓先

    回覆刪除
  7. 似乎你巳習慣攞住隻無敵兔通街走了,定係用細機影?D 相好靚喎!!!
     

    回覆刪除
  8. 係用 Canon IXUS 860 呀!
    我去張家界孭咗佢 6 日....好辛苦
    感覺啲 Ribs 痛.....我有啲怕咗無敵兔.....
    啲相係執過架

    回覆刪除