2010年11月13日星期六

一年兩度......小敗家



 


So...go Thankful Week


今天中午放工相約朋友仔去 CWB 湊熱鬧


LC 終於有小小新意


今日新鮮到步日本版~Small Flower dish (Set of 2)


Only Have Powder Pink Color ~12cm in diameter


$168/2 dishes


貝印 Mold Tools (18cm)~$210 × 20% Off =$168


我愛的豹紋縮骨遮 $200 × 20% Off =$160


還有 24 cm Kuhn Rikon 節能板× 20% Off =$398.4(未有貨)


 





 


橫間 Leggings: 原價$240 → $100/pair


黑色 Leggings $109 × 20 % Off =$87.2


Thomas Sabo: Charm × 2 (未有貨)


 





 


超市掃貨:


義美蜂蜜蛋糕


廣島蠔


日本福井原條油金魚


日本南瓜


日本大根


日本蜜柑


邪惡熱狗腸


天白花菇


Forget $ ......


 





 


非常多人......有啲暈


在地庫超市食日本拉麵


22:30 Last Order


很勞累的 Shopping Day


 





 


零晨 00:30 才回到家


出埋篇敗家 Blog 才




 


 




Fiona Fung~ 我在那一角落患過傷風


18 則留言:

  1. 嗯~~~呢篇出,我唔慌會買到 lu

    回覆刪除
  2. 唔該晒妳通知我!
    我今日出唔到去買,但有 blog友而家去緊,希望買到啦!些些妳

    回覆刪除
  3. 大小花都巧靚呀!
    我記得妳都買好多leggings喎!
    我今晚可能去佢supermarket,睇仲有冇貨掃!

    回覆刪除
  4. 錫晒你吖!!!!

    我昨晚7點幾都響sogo7/F ,但我冇去LC 行吖,天啊!我真係死蠢吖

    今早響床上用手機上網睇到你留言,即刻sms blog 友幫手買咗喇。哈哈。開心

    回覆刪除
  5. 多謝晒你報料吖  24 cm Kuhn Rikon 節能板× 20% Off =$398.4(未有貨)>>> 週五晚我朋友買咗,佢話真係幾有效 好多你的收穫我都好有興趣啊,豹紋遮,廣島蠔,邪惡腸,我連續兩日都去sogo 但好逼,好暈,未落過超市  

    回覆刪除
  6. 我地買到啦!真係好感激妳呀!
    Hehe...妳呢篇post可以解禁喇!

    回覆刪除
  7. 唔駛客氣啦!
     
     

    回覆刪除
  8. Supermarket 係一個恐怖戰場
    妳都記得我鍾意 Leggings...
    平日鍾意著 Leggings/Skinny Jeans..著平底鞋
    又快又舒服
    好多嘢都想買....但無手拎
    建議帶妳..... 屋企人同行....帶環保袋
     

    回覆刪除
  9. 唔駛客氣啦!
    一場去到都唔睇吓....爭啲走寶添
    我見到雙目放光...立即買
    有個女仔問 C9 Sales....有咩用
    我搭訕話做豉油碟都得
    我當時諗起妳煲嗰煲雞湯
    整兜豉油點啲雞睥肉食都好喎!
    個女仔猛話係喎!係喎!
    跟住 C9 Sales 話:
    「女人買嘢唔需理用途,一個靚就可以啦!」
    個女仔即買啦!
    妳買到就好啦!
     

    回覆刪除
  10. 唔駛客氣!
    買節能板的原因
    是 LC 同 Staub 南瓜煲放入爐位經常不平衡
    每次都放幾次先掂
    亦可保護我啲靚煲同茶盍壺
    亦可節能...可慳回 15 Mins 的柴火
    因熄火後仍 Keep 15 Mins Burning Effect
    絕對有用
    不過都係 Sales 噏..... 用後才下定論
    Supermarket 係一個恐怖戰場
    好多嘢都想買....但無手拎
     

    回覆刪除
  11. 仲有呀 Mei 未買呀!
    今晚先解封

    回覆刪除
  12. 我今日俾大少拉去做苦工呀,
    無得落Sogo敗家!

    回覆刪除
  13. Call 啲拆家啦 !
    我驚妳買唔到.....Hidden 咗佢 !
    大少拉妳去做咩?咁慘!
    不過我都唔好得去邊....
    今日放假留屋溫書 ....明天考試

    回覆刪除
  14. 跟住 C9 Sales 話: 「女人買嘢唔需理用途,一個靚就可以啦!」 >>> 咁似講緊我嘎
    好開心睇到你見到d嘢即刻想起我,呢種感覺好warm 吖  令我有支持力繼續寫blog 落去。有時見到有個comment 好似應酬性咁,冇留意內文,令我都有d意興闌珊(有D旅遊entry 就係因為咁冇寫落去 )
    anyways 知己blog 有無需要多,有幾個有heart 就ok。
    我今晚將2個月前訂的昨晚去sogo攞到noritake chinaware 寫出來,就算冇人欣賞,有你同happy everyday 就夠
     
     

    回覆刪除
  15. 多謝妳吖 !
    其實我個人好無心肝
    我好怕太多 Blogger 囉!
    因為要巡 Blog 之餘要回應
    唔去人哋到留言就唔比面
    但我失禮仲用手寫板...
    寫自己個 Blog 都好麻煩
    所以無咩回應.....
    咁快啲 Post 嚟睇吓....
    我昨天在 Sogo 都有去 Noritake Counter
    好鬼靚.....但都好貴...
    得閒係屋企攪吓 High Tea.....寫 意

    回覆刪除
  16. 剛從Sogo回來,花花碟仲有10多隻貨!如果妳有 fd未買,聽日早D啦!

    回覆刪除
  17. 已通知呀 Mei 啦!
    睇吓妳買咗咩?

    回覆刪除