2010年11月5日星期五

新翁之喜@半島



 


今晚舊同事『新翁之喜』


有幸到半島飲


先揀衫.....豹紋裙太誇


實比人笑死....就平實一點


 





 


Grand ......


 





 


這裡延開 12 席


 








 


餐具是 NARUMI


FEON 的 心頭好


 





 


Menu


 











 


有我愛的鮑參翅肚


 








 


帶你去半島女廁參觀吓


 











 


主人家非常貼心周到


即時已有相片留念


很開心的一個半島晚上


 





 


恭祝新人百年好合


永結同心


 


--------------------------------


黑色禮服
蘇永康


 


作曲:Dick Lee
填詞:黃偉文



落日滿屋 衣帽間裡 傾瀉出音樂
悠然獨對 恤衫滿床 似望著漁獲
情投華服 把酒助慶 這就是娛樂
在我這小小天國 揮揮衣角 雕塑我傑作

逐件試穿 一絲不紊 斟酌那分毫
從蝴蝶結 腰封細紋 到袖翼長度
皮鞋微亮 穿起外套 笑踏面前路
換上最光鮮一套 獎得不到 至少姿勢好

前去哪個派對預計不到
唯有儘量做到不失優雅就好
敗訴 仍穿得好好先去敗訴
而我這套燕尾服已穿好
人世茫茫 無常禍福 假若從未 預告
唯有 大方得體到底 我做到

步步有風 西裝畢挺 這是我堅持
時來運到 荊棘滿途 照樣盡人事
無人能自 他宿命裡 擦掉任何字
但我至少都可以 親手添置 最出色戰衣

前去哪個派對預計不到
唯有儘量做到不失優雅就好
敗訴 仍穿得好好先去敗訴
而我這套燕尾服已穿好
何處葬禮 誰人大婚 一樣隆重 自到
誰說愛世界難從外表 証實到 你看好



 




10 則留言:

  1. 我覺得豹紋Look型喎!
    吃得舒服嗎?

    回覆刪除
  2. 型呀 !我驚妳話漁農署派人嚟捉我 !
    OK 架!不過唔夠飽....
    除美點雙輝外
    每味都係由 Waiter 配給...
    不過菜式、質素比其他酒樓/店名貴
    我諗係一個難得的機會去半島飲喜酒
     

    回覆刪除
  3. 終於見到妳全相呀   豹紋O喎!
    我好想食蟹鉗呀!

    回覆刪除
  4. 我都覺得你件豹紋幾好睇吖  
    多謝你見到Narumi 想起我啵  
    而家我出外食飯,見到d靚靚餐具都會偷偷翻轉睇下咩牌子,好似傻婆咁haha

    回覆刪除
  5. 未見到個頭......仍有神秘感
    我覺得最好味係黃金明蝦球
    好大隻蝦....兼 Mix with 咸蛋黃
    第一啖已叫了出來〝好好味〞
    蟹鉗都好味...據聞 $17000/席
    開眼戒....兼有食神
     

    回覆刪除
  6. 其實我都覺好睇!但佢哋一定笑我
    所以最後都係平實啲
    其實我唔識 NARUMI 都係睇妳個 Blog 先識
    我一番隻碟就即刻想起妳啦
    睇人哋嘅 Blog 真係識唔少嘢.....係生活品味
    Quality of Life....Better Living
    生活的樂趣.....工作的動力
    有幸認識妳....Feon
     

    回覆刪除
  7. 呢張都唔算見到頭呀!hahaha.....

    回覆刪除
  8. 妳都見唔到... .我啲眼耳口鼻......
    剩係見到一個儍婆個影

    回覆刪除
  9. 唉呀,你太客氣啦,我都好開心認到你吖。 偷偷話俾你知,我又敗咗D Narumi & Noritake 瓷器,但唔敢post 住

    回覆刪除
  10. 好想睇妳啲靚嘢
    Noritake 我都係睇飲食男女才識
    Sogo 有個 Counter ....貴價貨
    期待妳的 Post

    回覆刪除