2010年11月14日星期日

柱候蘿蔔冬菇炆腩肉

 


Tonight Queen's Kitchen
 


 








 


Fancy Dish ....with Romantic Music !





 


 



Bilitis~ Generique


8 則留言:

  1. 又係花花碟呀

    回覆刪除
  2. 唔駛頭痕啦 !
    大花小花都係妳囊中物!
    好似仲有 Heart Shape Powder Pink Dish

    回覆刪除
  3.  花花花花花 個個都花花花個不停,我就黎變花痴喇 。 btw 你呢個餸炆到d蘿蔔都上色,好好味咁 ,用咗幾多時間啊 個節能板有冇效果吖?我個fd 話用咗都有少少膠味,你有冇聞到吖

    回覆刪除
  4. 係呀今期係『LC 花癲期』
    啲日本大根有苦味....所以麻麻地....
    炆了個半鐘左右....
    好似腩肉唔多襯咁 Fancy 嘅花花碟
    個節能板 24 cm 未有貨...有膠味咁得人驚
     

    回覆刪除
  5. 我個fd 話少少少喔,唔算嚴重。(我就係細膽鬼,逼我個fd 當日即試用,睇下效果如何 ) 我之前都研究過呢個節能板,《選擇》有一期都出過報告話某D牌子有問題釋放出有毒物質,但肯定唔係呢個牌子。 我見到好多台灣人都用,加上佢係made in swissland ,估計都冇問題咖 ps: 我的Noritake 出咗blog 喇。

    回覆刪除
  6. 聽日去順德玩啦!
    最衰用我隻大花花係粉藍色,唔係仲襯呀!

    回覆刪除
  7. 我都係睇台灣人用 LC 整番塊墊底
    我諗個煲會 Secure 啲
    我依家用細個爐頭嘅煲...Oval Shape...會不穩
    所以好想買塊...而且 Swissland...相信有保證!
    睇咗....妳個 又出嚟引人
    不過我已經無位放奢侈茶具
    要換樓....攪 Open Kitchen...

    回覆刪除
  8. 同大少去呀 ?
    我星期四去厦門 4 日....咁遲啲見 !

    回覆刪除