2010年11月27日星期六

Happy Birthday To Dad...2010

 


今晚慶祝爸爸生日快樂


身體健康


老如松柏


 













 


後話:


很喜歡逛的 Uniqlo


去年買斷貨的冬季毛毛背囊有貨喇


感覺很溫暖


 



 


防寒內衣現齊色齊碼.....質地很好


到天氣真的寒冷就會斷碼斷色


有買趁手啦!


 



 


還有 Fleece 睡衣及拖鞋


我期待它減價的一週


 




8 則留言:

  1. 祝Queen 的爸爸生日快樂,身體健康
    Uniqlo 個毛毛背囊好可愛,d 顏色好粉嫩 係大人size 定係小朋友吖?

    回覆刪除
  2. 多謝 多謝 !代家父受晒 !
    我舊年都想買....但黑色很快售馨
    我覺得黑色很靚....其實係大人嘢!
    但我食飯時同姪女傾計...佢買咗橙色呀 ...
    佢今年係 15 歲  !

    回覆刪除
  3. 祝世伯身體健康!龍馬精神!萬事勝意! haha...似唔似拜年咁
    壽包肥 嘟嘟好可愛呀!好想咬一個
    早排 Heattech內衣好平呀!短袖$59,長袖$79,我入幾件過冬

    回覆刪除
  4. 祝世伯:精神爽利,兒孫滿堂,收家用收到手軟

    回覆刪除
  5. 恭喜發財 !大家咁話!大家咁話!
    多謝晒 !真係有心!
    我好鍾意食壽包叮吖!
    Aiya.....早響呀!平$20 件咁多....激C 我啦 !
    真係要睇住個市先得

    回覆刪除
  6. 佢收到心軟.....咁大鑊 !

    回覆刪除
  7. 你係咪眼花呀,我係話收到手軟

    回覆刪除
  8. 佢收到手軟!咁我比到手震!
    ANYway ....即係我哋個個都揾到啦 !
    多謝.....多謝...成妳貴言

    回覆刪除