2010年11月11日星期四

261010~ 香港→長沙




26-10-2010 (第一天)


出發往湖南長沙


08:30 乘巴士到達香港機場


Check-in 後便到機場 『潮樓』品茗.......食點心




 






 


30% off 兼免茶芥及 + 1



 






 


所以速速 Order 食飽個肚


2 個人 $100 有找......扺



 







 


今次是跟旅行團


團費:$3199 + 雜項:$500 = ~$3700/person


+ Tips:$360/person


另自費遊天門山: RMB320/person


及自費遊寶峰湖: RMB135/person



 






 


是飛機去程→武廣高鐵返港


早上 10:50 登機


乘搭香港快運 HX 8437 往長沙


~1 Hr 30 mins



 






 


到達長沙


長沙是湖南省省會


位於湘江下游的河谷平原上


是開發甚早的一個古城


戰國時為楚國南方重鎮


當時稱青陽


秦统一天下後置長沙郡


駕車 1 小時多


便到西湖樓午飯



 






 


門面以為一定有珍肴異饌



 


















 


國內線團餐


都係大堆頭....小製作


一咪勝在多



 






 


門面真係呃到吓人



 






 


飯後就在門外影吓



 






 


攝影的樂趣就在於此


在不同角度看.....可有意想不到的構圖


很有趣的『老翁踢城門』



 






 


午飯後


『嶽麓書院』



 






 


嶽麓書院是我國著名的古代四大書院之一


歷經千年   辦學不輟


被讀書人稱之為「千年學府」


嶽麓書院環境優美    四季如畫



 






 


隔鄰為『天心閣』


原名天星閣


始建年代不詳


是長沙僅存的古城標誌


自古享有「瀟湘古閣;奏漢名城」的美譽



 






 


是中國十大名樓之一


清代至民國曾數次大修


1938 年天心閣及園內建築毀於長沙大火


現為 1983 年在原址重建


天心閣共 3 層


總高 14.6 米    由 60 根木柱支撑


2002 年 5 月公佈為省級文物保護單位



 


























 


秋天郊遊


可見美麗的紅葉


但拍得不好....有『穿天』的破綻



 


















 


烈士公園~ 崇烈亭



 






 


崇烈門建於 1946 年


為紀念 1928 年『濟南慘案』


及在抗日時期長沙三次大會戰中陣亡的將士


由蔣介石、陳誠、張自忠帶領捐款修建


牌樓用全麻石打造


居中的一副對聯為「氣吞胡羯;勇衛山河」


而旁邊的一副用篆書寫


「犯難而忘其死;所欲有甚於生」


現在所見的則是 2006 年參照舊照片重建的



 






 


晚飯於此


都係「大堆頭、小裝作」的團餐



 






 


入住常德清水湖國際酒店



 













 


第一日行程完結


 





 


----------------------------------------




旅程



林一峰、趙學宜




 


作曲:谷村新司


填詞:鄭國江





 


行色匆匆不會逗留
人生之旅難退後

天天的掙扎向上游

人生的苦困仍願接受

願每段情亦美 不必管春與秋

讓身邊種種新變舊

月缺月圓亦美 好風光心裡收

求永遠也會共你相守

人情味處處有 歡欣亦處處有

如有困惱 我願接受

沿途亦處處秀 清風輕輕透

快樂是緊握你手

滔滔江水繼續流

人生之旅難退後

今天也許不見盡頭

明天歸去搖著兩袖

願每段情亦美 不必管春與秋

讓身邊種種新變舊

月缺月圓亦美 好風光心裡收

求永遠也會共你相守

人情味處處有 歡欣亦處處有

如有困惱 我願接受

沿途亦處處秀 清風輕輕透

快樂是緊握你手

同行是你與我 將歡樂再滲透

情意愛意快樂接受

同行是你與我 天空的星宿

笑著問那日回頭







 






11 則留言:

  1. 大陸團旅遊特色:咩都要大,門面要豪,但內陷就
    你影d相好pro , 對於我呢d‘傻瓜' 來講已經好靚靚靚
    原來機場潮樓都唔貴,下次有機會要試下

    回覆刪除
  2. 係呀....見門口派場以為會高質素...
    誰不知香港大排檔、茶餐廳還不及呢
    其實我技術真係麻麻....
    不過我喜歡在不同角度構圖.....多謝讚賞
    以機場來講......真係幾抵

    回覆刪除
  3. 今期妳播林二蚊.....我就林一峰啦!

    回覆刪除
  4. 機場潮樓係幾抵食,不過 Terminal 2,好多人懶搵~~~
    我想請教,妳跟團,點樣可以影到D相冇乜路人甲乙丙丁...

    回覆刪除
  5. 睇你D相我當去咗啦!
    D相越嚟越有水準 唔同角度真係唔同感受!

    回覆刪除
  6. 因為今次在 Terminal 2 Check-in 才去
    如果係 1 都行一大段路
    跟團影相一係墮後....一係超前
    如果唔係就等解散才影..
    解散就嗱嗱聲走去無團友的地方
    啲基本到此一遊相就 Skip....
    留待集合前啲團友影飽才影
    不過啲人見我拎大機....以為我勁...就跟位
    誰不知我老襯底
     

    回覆刪除
  7. 喂 !咁就交番小小團費幫補吓!
    Tips 都比啲好喎 !

    回覆刪除
  8. 你的相影得好靚呀! 構圖好好呀!!! 另外, 想問你用咩相機影呢???

    回覆刪除
  9. 係 5D Mark 2
    多謝欣賞

    回覆刪除