2010年11月26日星期五

271010~鳳凰城(夜)



 


27-10-2010


日落西山


鳳凰城又變了另一番景象


驟時間多了很多熟食攤檔




 








 


我們回大酒店吃過晚飯後


就出來湊湊熱鬧



 






 


實在太多美食



 


















 


每檔必有的燒豬仔



 












 


原來魚可以這樣切來燒



 






 


打邊爐陣容



 






 


夜靜的燈火


照樣感覺美麗



 






 


浪漫是月半


暗淡卻剩留餘暉



 


















 


很有氣氛的鳳凰夜市



 


















 


一枱枱的男士在這裡飲酒、燒烤、高歌


熱鬧非常



 






 


這樣的燒烤


相信也很美味



 






 


由於我們已吃飽晚飯


就來一碗熱騰騰的酒釀小丸子作宵夜



 






 


第二日行程完結






 


 


-------------------------------




只想你會意


 


李克勤、關淑怡



 


作曲:李驥


填詞:小美
 




男:夜靜的燈火 照樣感覺美麗
浪漫是月半 暗淡卻剩留餘暉
思想找不到終止 人完全不知所以
預習熱愛措辭 求再度表示


 


*男:獨站在夜深街角 慣性地感染冷漠
無人能明白我想帶著淚而狂歌
跌破的夢兒 仍殘留一堆一堆諷刺
唯願妳看見 請妳會意


 

# 男:愛妳愛妳 妳不用懷疑
情感透支
妳叫我暗裡失理智 有意沒意
怎麼始終講不出心中所思
不知所以 只想妳會意




重唱*,#


女:世界太冷你也極冷淡使我猶豫
進進退退仍不改於心底真摯
怎麼始終講不出這份情痴


 

男:不知所以 只想妳會意
一生一次 可否真一次







 









12 則留言:

  1. 好鍾意妳影D相呀!

    回覆刪除
  2. 掃街我的至愛呀!
    如果我一早知,就會連晚飯都唔食呀!

    回覆刪除
  3. 多謝...多謝欣賞 !

    回覆刪除
  4. 我都知阿 Mei 愛吃街檔
    睇嚟同大少去長洲就知啦!
    不過對大陸地方啲食品及衛生質素仍存疑

    回覆刪除
  5. 很喜歡鼓浪嶼....似台灣多啲,可能近台灣的關係...整個島感覺很 Relax ....有渡假 Feel...
    不知 06 年妳有無住過/遊歷 娜雅家庭旅館 ,很台灣民宿 Feel....價錢 Ok....一個人去避世幾日的好選擇!我極力推介!
    絕對係可以一個人旅行的地方,有 Cafe, 有雜貨店...e.g  FEN Shop ,貨品價廉優質,令人可以寬心放縱!
    可 淘寶  .............漂亮嗎?
     RMB12
      RMB25
    RMB12
    RMB18
    買了 4 個才RMB100
    可收納頸巾、襪、我愛的 Leggings!
    一 Set 木柄的刀、义、匙
    才 10/隻.....抵!
    飯盒袋....挺身防水..RMB25
    可愛筷子架 RMB 5
    RMB12
    茶葉匙 RMB 8
    啤酒杯 RMB25
    還買了紅底白點的搪瓷牛奶煲才 RMB55
    及有蓋搪瓷餐盒 RMB30....還有

    無印 Feel 嗎?

    田園Feel 嗎?
     

    回覆刪除
  6.  好鍾意呢種zakka 鋪,如果我響度,可能唔捨得走
     like! 可以放響入屋企門口的檯面放鎖匙
     呢個你有冇買咗吖,我都like!
     我like 呢個架先Rmb58 咋,如果放我買的骨瓷茶杯,perfet !
    希望可以有機會去住下你推薦的旅館,好有渡假feel ,避世一流吖
    鼓浪嶼變咗好多喇,靚好多。但我還是偏心d舊建築,舊大宅,好多林蔭,記得我哋去個時係炮仗花盛開的時候,好靚,好舒服。你有冇坐纜車吖,有冇去個沙灘吖,講起好懷念添

    回覆刪除
  7. 我之前淘寶都係托朋友幫我付款。但睇完呢間zakka shop 我今晚已經開咗戶口喇   等我研究下點樣order ,付款&充值先
    多謝你分享吖
     

    回覆刪除
  8. 我從未淘過寶吖
    但見人買啲嘢又平又靚....真係心郁郁
    但要 Take risk ....就算平我唔鍾意有 Defect...
    我明白很難控制
    但我係處女座的 表表姐....
    完美主義兼有潔廦.....好麻煩的一個女人
    妳喜歡我的介紹......我真的很開心

    回覆刪除
  9. 我之前d淘寶都係睇有blog友買入分享過,我覺得ok先買。
    不過響淘寶買,真係要降低自己個standard 先得  
    你係處女座的表表者,而你響廈門買過實物又推薦,咁我就好放心喇  

    回覆刪除
  10. 我見妳買啲嘢都好靚!
    我鍾意 白色藍邊個 Colander...
    我之前係 Log-on (又一城) 見過
    又細又貴.....妳嗰個標緻得多....妳經常都入到好嘢 !
     

    回覆刪除
  11. 透過你個鏡頭睇出嚟嘅嘢,乜都係靚嘅!
    感覺好得意,你個題目係『日落西山』,其實呢個係克勤其中一隻歌名,但係你偏偏配上『只想你會意』,是基因改造主題曲?

    回覆刪除
  12. 物佢有首『日落西山』咩?
    我掂夠妳熟啫  克勤 Superfans
    『只想你會意』頭幾句啱 Feel啲
    夜靜的燈火 照樣感覺美麗 浪漫是月半 暗淡卻剩留餘暉
    我好少出克勤啲歌...咁都比妳聽到..勁

    回覆刪除