2010年11月30日星期二

西洋菜煲雞




 


早兩天到街市巡吓


在雞檔聽到兩個主婦閒談


極力推介『西洋菜煲雞』


還叮囑對方記得要加一隻紅蘿蔔


路人甲在旁亦互相呼應


我簡直聽到情報......一於照跟



 







 


這夜就來一碗清潤又美味的『西洋菜煲雞』


可會是你初冬之選









 


 



千與千尋~ 森林復生鋼琴曲

6 則留言:

  1. 路人甲你好識收風  唔好睇小d家庭主婦,佢哋都有好多家庭生活小智慧,好值得我哋偷師 。

    回覆刪除
  2. 喂!我係路人茂呀,唔好飲咁多雞湯 我個中醫話冇益,我戒幾年喇!

    回覆刪除
  3. 係呀!啲資深主婦好掂架!
    隨手都煮到幾味出嚟!
    我再番佢問同事
    佢話西洋菜煲雞
    係唔落南北杏 & 果皮
    應轉用羌煲就啱......
    還說近期應煲天山雪蓮 +粟米 + 紅蘿蔔
    好清潤....合時宜

    回覆刪除
  4. Aiya ....!我好鍾意飲雞湯架!
    係咪啲雞有 hormone 吖 !
    女性飲得多好易有婦科病!
    其實夏天我都甚少煲雞湯.....怕燥
    但冬天就想飲吓....燉吓都好滋補

    回覆刪除
  5. 真係第一次聽西洋菜煲雞喎,甜唔甜呀?

    回覆刪除
  6. 好甜....好味!
    我還 + 了瘦肉 + 陳腎+蜜棗+南北杏....
    隔夜湯更濃....
     

    回覆刪除