2010年11月15日星期一

To Give The Best Of Mine!

 


Tonight......Exam Night


用 CCTV 監考......每份卷都唔同......


So Serious!


 





 


考完要食牛扒先得!


 





 


To Give The Best Of Mine!


 


 


-------------------------------------


Everyone is No.1


 


劉德華


 


作曲:陳德建


填詞:劉德華.李安修


 


我的路 不是 你的路
我的苦 不是 你的苦
每個人都有潛在的能力 
把一切去征服
我的淚 不是 你的淚
我的痛 不是 你的痛
一樣的天空 不同的光榮 
有一樣的感動

不需要 自怨自艾的惶恐
只需要沉著 只要向前衝
告訴自己 天生我才必有用 
Everyone is No. 1
只要你凡事不問能不能 
用一口氣交換你一生
要迎接未來 不必等 
Everyone is No. 1

成功的秘訣在你肯不肯
流最熱的汗擁最真的心
第一名屬於每個人
我的手不是 你的手

我的口不是 你的口
只要一條心 狂風和暴雨 
都變成好朋友
不需要 自怨自艾的惶恐 
只需要沉著 只要向前衝

告訴自己 天生我才必有用
Everyone is No. 1
只要你凡事不問能不能
用一口氣交換你一生
要迎接未來 不必等
Everyone is No. 1

成功的秘訣在你肯不肯
流最熱的汗擁最真的心
第一名屬於每個人 
不害怕路上有多冷 
直到還有一點餘溫我也會 
努力狂奔


 






21 則留言:

  1. 冇錯!有時咁辛苦,真係要間唔中spoil 自己
    希望妳 exam 亦 Number One

    回覆刪除
  2. 咁多人得一個 Number 1 !
    A scholarship of $1000 will be awarded to the Top One!
    我個懶鬼合格都好開心啦!

    回覆刪除
  3. 考完晒試未啊   辛苦完可以放鬆下喇 懶鬼的我離考試的日子好遠囖

    回覆刪除
  4. 只係一個兩個半月 Cert. course
    不過公司 sponsor ...
    若 Fail 就攞唔番學費
    就唔見咗一個 LC 花花煲價.. ..
    攞番啲錢又可去 LC 進貢 !
     
     

    回覆刪除
  5. 你每一篇entry 都好有心機寫啊,搞到我一篇追一篇! 哈哈。。BTW,相片很美呢,能告知是哪型號的相機嗎?

    回覆刪除
  6. 攞番啲錢又可去 LC 進貢  >>> 贊成   咁讀書唔會唔入腦d呢  

    回覆刪除
  7. 多謝!多謝!多謝支持!
    每一篇我都很投入去寫、
    用心去影相、
    用感覺去揀歌!
    Snap Shot 的多是 Canon IXUS 860 IS (即這篇)
    旅行相/我愛我攝/好好煮意~以前是 Canon 450D
    最近就換了 Canon 5D Mark 2
    妳煮嘢好叻......多多指教
     

    回覆刪除
  8. 但衰在無心向學......
    唔怕話你知:我讀吓就入廚房搬啲煲出嚟睇
    搬啲碗碗碟碟出嚟拼!
     

    回覆刪除
  9. Is this one from Canon 450D?  個效果很特別,很有懷舊feel,是相機内置的mode,or 後期製作(我對相機這家野完全唔識) ?很喜歡這種舊舊的感覺啊!我正要買一部相機,現在那部是Lumix, 想要一部單鏡的,一機走天涯。。。頭痕!
     
     

    回覆刪除
  10. 我讀吓就入廚房搬啲煲出嚟睇,搬啲碗碗碟碟出嚟拼! >>>>>>   唔怕話你知:我都有呢d症狀,哈哈,耐唔耐攞我碟甜品出來睇下,抹下,哈哈哈哈哈 我好鍾意d唔規則碟仔,比價難收藏,所以放埋一個tray .

    回覆刪除
  11. This snap-shot.....so used the Canon IXUS 860 IS ....(everytime keep in my shoulder-bag)
    懷舊feel 係事後執相成的效果!
    妳想買相機, 若想有特別 Effect 功能 e.g. Pin-hole, Lomo,......可買 Olympus PEN ...這些 Effect 是內置相機...So 不用事後執相工序
    這類3/4 機 e.g Olympus PEN, Panasonic GF1, Sony NEX.......etc 機身相比傳统 DSLR 輕巧,亦可換鏡頭,且質素也不錯!但 $ 亦不便宜剩 Body 都 $5000-7000 多!
    若 DSLR 可選 入門Canon 550D ,但重量相對重..屬大機....旅行都是一個負擔,若不是熱愛影相,相信會棄於一旁,這亦是考慮因素,但質素是無容置疑,亦是一個無底深潭,會不斷買配備 e.g Lens, 腳架,閃燈...etc
    亦可選 Canon G12....屬較輕便,效果亦有單反效,可自調光圈、快門等!亦可一機走天涯!
    All depends on your 資金、興趣、日常生活負重量.....對相片的要求度!
    小妹今天外遊 4 天...21/11 (SUN) 才返港
    若有問題,4 天後再大家研究吓 !
     

    回覆刪除
  12. 嘩 !好靚的LC Pink Collection...
    從未見過 ! LC Super Fans...
    原來你都有 Happy Everyday 的貝殼碟
    有集郵係列我最愛的南瓜...引死人
    Powder Pink 花花盅...幾時買架?郵購?
    波浪邊碟...LC? 郵購?
    小妹今天外遊廈門 4 天...21/11 (SUN) 才返港
    C U Later !

    回覆刪除
  13. 鼓浪嶼好靚,玩得開心d吖,enjoy  Happy Everyday 的貝殼碟>>> Narumi骨瓷,手工好靚,好似50左右,做豉油碟&筷子托都好good.  Powder Pink 花花盅>>>> 3月從日本代購返黎,好貴 波浪邊碟...LC >>>> no LC, cheap 嘢 fr:日本樂天 120yen only 但質量好good ,最緊要佢係好pink 哈哈,我鍾意

    回覆刪除
  14. 多謝您詳細的介紹啊(感激)!記住玩得盡情啊!好呀好呀,等你返來再討論!

    回覆刪除
  15. 考完去玩吓,輕鬆吓啦!
    你呢到越嚟越熱鬧啦

    回覆刪除
  16. 返來啦 !很美的廈門鼓浪嶼!遲啲才分享今次廈門的旅程!

    回覆刪除
  17. 係呀!我這裡很少回應的!
    我要去妳處睇吓順德啲美食先得!

    回覆刪除
  18. 好耐無見!
    我記得上次你明明對燈火講話唔再讀書喎,而家又讀緊乜呀?
    唔見咁耐,成個龍女咁喎!佩服佩服!

    回覆刪除
  19. 依啲係 Short-course...兩個零月貨仔就多張 Cert.
    而且係公司 sponsor...
    我爛死得閒.....咪讀吓書囉!讀完喇 !
    喂 !妳今年 X'mas 假去邊吖!
    若短線揾埋我吖 !

    回覆刪除
  20. 今年嘛........................
    期待ing.......................
    你唔會去架,因為我同你去過架嘞!
    就係,登登登櫈:我最愛嘅『北海道』呀!
    雖然D円好貴,但係出路遇貴人,識到朋友個朋友幫我哋訂機票,12月25晚零晨機;1月2日返香港,酒店機票加埋都係9000元,仲有一晚係登別第一瀧本館溫泉酒店連自助早晚餐呢!計過加埋飲飲食食車費一般洗費都係15000左右,我覺得好抵呀!
    以懷念同你去旅行嘅日子呀!不過我哋呢D只可以攞旺季假期嘅人,好難揾腳架。 你幾時得閒帶我去玩吓呀?

    回覆刪除
  21. 嘩 !白色北海道....仲自悠行!
    啲円好高喎.....9.3→9.4....
    登別第一瀧本館溫泉酒店連自助早晚餐....
    羨慕C
    唔緊要啦!難得有腳....又可咁優惠識人訂機票
    我今年由28/12 放到 3/1/2011.....仲想揾妳去玩添.....
    同妳去旅行交換羽絨著嚟影相...扮懶多款
    拎住支棍扮滑雪...係啲相到招搖撞騙...我至叻
    只有妳嘅食量可與我媲美
    幾 時都得....明天 Call 妳 ?

    回覆刪除