2010年12月1日星期三

2010聖誕@海港城

 


轉眼又到聖誕


今年的海港城


以慶祝十週年為主題


 





 


蛋糕為重點裝飾佈置


 











 


我還是喜歡  08 的


再不是 09 也勝今年


 








 


可愛的薑餅人


 





 


X'mas Gift 之選


除昂貴的『租襪窿』香氛大熱


可選我愛的 DEMETER ~Baby Powder


尤如一個剛洗完白白的 BB


可愛的氣味


 





 



聖誕節夢幻音樂盒白色聖誕10耶誕 聖誕歌 歡樂組曲


10 則留言:

  1. 仲記得 Jo Malone都係經妳認識,而家又教我認識多一個品牌,thanks so much for sharing

    回覆刪除
  2. 早幾日上堂經過見到好靚,但未有時間去影相!
    這幾天有些心煩,無心機!

    回覆刪除
  3. Aiya! 唔好咁講啦 !
    我啲敗家嘢嚟啫!妳鍾意啱心水就好啦 !

    回覆刪除
  4. 咩事咁心煩呀?
    最得妳心嘅心肝寶貝日日都陪住妳
    連碗都同妳洗埋....咩煩都無晒架啦 !
    係咪公司啲事呢 ?....船到橋頭自然直

    回覆刪除
  5. 你記得我有個Blog友叫胡李媽媽嗎,一直玩得很開心的,
    但忽然間佢收咗個Blog說再見,
    明明昨天一齊BBQ玩得很開心的,但隔天無聲無息的消失了,個心好唔舒服,係佢帶我走出掛女掛到自閉的黑暗期,而家唔知點講好!

    回覆刪除
  6. 我鍾意09 小蜜蜂好可愛,紫色又浪漫 你對香水好有研究啵 ,我都想試用下‘租襪窿’,想買happy everyday 買個set X'mas gift set,但我呢排日日OT 未有時間去買,千祈唔好咁快賣斷貨

    回覆刪除
  7. 咁奇怪 !掂解呀?
    係咪佢有私人事,不便外洩!
    不過有心迴避一定有佢嘅用意
    可能隔兩日 Sent 個 SMS 睇吓佢咩事?
    咁樣唔好太騷擾佢住
    喂!你哋咁玩得.....會唔會佢係到玩嘢...
    跟住又笑餐 C ....
    比啲空間佢先.....睇兩日先啦 !

    回覆刪除
  8. 我鍾意 08 皮喼 & 火車....
    妳鍾意 Fancy 嘅粉紅 & 紫色吖嗎!
    係咪 ?夠姣
    我早兩日見 Jo Malone Counter 仲有 gift set
    但 English Pear 就無晒細 Size 喇!
     

    回覆刪除
  9. 妳鍾意 Fancy 嘅粉紅 & 紫色吖嗎! 係咪 ?夠姣     >>>>> aiya, 俾你講中咗添   覺得睇見呢d顏色好開心   

    回覆刪除
  10. 因為我間歇性都係姣騰騰嘅 !
    知己知彼!

    回覆刪除