2010年12月2日星期四

大閘蟹宴:鴻星 vs 東海



 


繼十月食 東海 大閘蟹後


一直心思思想來個鴻星 Vs 東海大比拼


甚麽兩皇一后


就為今年兩大舖比一比



 






 


1. 價錢:


鴻星標價為 $328 ( 20:30 後有八折優惠 )


但有茶、醬、小吃及 + 1


七除八扣要 ~ $305/位


而東海則一切全免 $280/位


將軍澳店則 20:30 後做 $238/位


∵東海勝



 






 


2. 餐單:


鴻星賣點是兩皇一后 (共 3 隻)


而東海只有兩皇


但鴻星蟹粉小籠包只得 1 隻


而東海則有 2 隻


這方面打成平手,視乎食客個人喜好



 






 


3.  大閘蟹質素:


鴻星兩皇的重量明顯較大及重,蟹膏豐盈


但東海雖重量略細,蟹膏亦不惶多讓


∵鴻星勝



 






 


鴻星的一后比兩皇明顯細



 






 


但蟹膏亦算可以


鴻星可讓食客一次過嘗到皇膏及后卵的滋味


∵鴻星勝



 






 


4. 菜式


鴻星這個『川滬小碟』


好像已準備多時....存放了一段時間


實在不吃也罷!


而東海的蟹粉蒜蓉包 』屬有心思及精美之作


亦與大閘蟹宴主題配合


∵東海勝



 






 


鴻星這個『杏汁肉帶羹』


味濃足料


但個人覺得杏汁配甜湯較合適


而東海的『足料魚翅佛跳牆』則較大體及名貴


∵東海勝



 






 


『外婆菜手抓花蚌』一人份量


只是一般水準菜式,有點與大閘蟹宴格格不入


都是可有可無之作



 






 


鴻星蟹粉小籠包


無論味道、流油程度都不及東海


∵東海勝



 






 


鴻星這個『竹籠漂香飯』


味道及飯質都有水準


賣相相對得體過東海『酸辣湯手打烏冬』


∵鴻星勝



 






 


鴻星甜品是『紫米糖水』


東海『薑茶蔴蓉湯丸』 3 粒


東海相對肯花心思創作


但鴻星則有花雕/橙汁作餐飲


亦有兩次奉上薑茶作解寒涼的大閘蟹


這局亦可打成平手



 






 


5. 服務質素:


鴻星是一次過出兩皇,而一后亦緊接著


沒有細心關顧食客的進度


有種流水作業......趕收工的感覺


而東海的服務則細心得多


會留心食客的流程,進食完一隻才上另一隻


避免蟹待涼→ 影響質素


∵東海大勝



 


6. 環境:


尖沙咀鴻星地方淺窄,裝修佈置較陳舊


將軍澳東海寬大,且裝修較新及整潔


但尖沙咀地段方便,舖租高昂


這方面不能作比較


 



 


總結:


東海勝出


勝在菜式有心思、服務貼心!


而鴻星則兩皇一后略嫌多了,


可能出蟹太快......有疲於拆蟹的感覺......


食三隻蟹覺攰





 


------------------------------------------



世間始終你好


射雕英雄傳之華山論劍主題曲




羅文/甄妮


 


作詞:黃霑


作曲:顧家輝 




(
)問世間 是否此山最高
或者 另有高處比天高
(
)在世間 自有山比此山更高
但愛心 找不到比你好
(
)一山還比 ()無一可比你
(
)一山高
(
)真愛有如天高 ()愛更高
(
)千百樣好
(
)論武功 俗世中不知邊個高
或者 絕招同途異路
但我知 論愛心找不到更好
待我心 世間始終你好
待我心 世間始終你好






 



8 則留言:

  1. Queen,好多謝妳!我接到 order 要搵地方攪 gathering...正諗緊海都個大閘crab餐唔知得唔得?而家,妳咁詳細介紹,可以考慮呢度喇

    回覆刪除
  2. 咁就唔駛諗.....東海勝
    若不是去將軍澳的話
    又不需就地點,我會揀 灣仔  東海
    環境不錯

    回覆刪除
  3.  Queen 你個食家分析好清晰,好詳細,俾個10分你    我有興趣去鴻星食呢個餐,但正如你咁講,一次過出3只好似好趕咁。er... 考慮下先。

    回覆刪除
  4. 難得妳讚賞.....我一路寫一路都覺幾無聊 !
    仲比 10 分我....多謝!多謝!
    鍾意食原隻蟹的話,就鴻星的兩皇一后喇
    不過我個人喜歡食公多啲 !

    回覆刪除
  5. 我又係食過兩間,覺得東海較好!
    食物特別D,質數唔錯!
    分析得好詳細喎食家!

    回覆刪除
  6. 英雄所見略同!

    回覆刪除
  7. 你好呀,路過打個招呼, 相影得好靚,睇到都想食!!謝謝分享啊! 歡迎多D黎我個BLOG呀~!^.^

    回覆刪除