2010年12月29日星期三

301010~ 十里畫廊



 


30-10-2010 (第五天)


當天天氣很好


風和日麗....很舒服的一個早上


07:30 吃過早餐




 






 


便從皇廷大酒店步行到武陵源風景區入口


通過張家界 E 道...打手指模確認身份入內



 






 


在張家界國家森林公園的最後一個景點就是「十里畫廊」


這裡有被稱為「一步一風景,觸目皆畫面」的美譽


有小火車可供遊客代步參觀



 






 


「十里畫廊」在索溪峪景區西北部


是一條狹長的峽谷


兩岸奇峰異石......千姿百態


組成一幅幅活靈活現的天然雕塑畫



 






 


景點有「壽星迎賓」「採藥老人」「仙女拜觀音」


「海螺峰」「食指峰」「兩面神」等



 












 


我求求其其影下幾張


總之你話咩就咩啦



 












 


終點站:三姊妹峰



 






 


我記得澳洲的 Blue Mountain 也有個三姊妹峰


咁掂解唔叫三姑嫂峰呢



 







 


逗留了一小時便乘回小火車離開



 






 


遊畢十里畫廊


便回酒店午飯


下一景點:寶峰湖






 


---------------------------------------




天邊一隻雁




譚詠麟



作曲:歷風


填詞:黎彼得





抬頭望天邊一隻雁
撩動我感觸滿心間
寧願做天邊一隻雁
唔願著西裝與恤衫
忘盡了緊張社會鬥爭多險惡
拋開世俗嘅悶煩穿梭宇宙雲霧間
能做到天邊一隻雁長日對碧海與青山
才明白天邊一隻雁無伴侶開解太孤單
懷念到繽紛社會始終多可愛
悲哀快樂有循環當然有直有轉彎
我亦唔係懶
我熱情無限
當我領略到天邊一隻雁
實實在在做人未晚漸漸日日受人頌讚稱讚稱讚
唔羨慕天邊一隻雁期望有秋收靠春耕
唔願做天邊一隻雁回復我新生瞬息間
懷念到繽紛社會始終多可愛
悲哀快樂有循環當然有直有轉彎
心底幻象已消散







 



4 則留言:

  1. D景點個名任佢地改既,鍾意咩就咩啦

    回覆刪除
  2. 其實睇咗兩、三日
    都係三分相像....七分想像...
    唔想唔像....越想越像咁啦!
    所以話似咩就咩囉

    回覆刪除
  3. 哈哈,冇錯吖,咩名真係由得佢改,有時都幾難想像 澳洲blue mountain個三姐妹峰又係咁,我同朋友都睇咗好耐,唔明點解一定係姐妹,又冇咩女性特徵 。我哋反而最深印象係坐纜車,幾驚下

    回覆刪除
  4. 係呢.......憑咩話佢三姊妹呢!
    所以睇咗幾日都係你鍾意吹咩就咩啦 !
    睇完話採药就採药啦
    話散花就散花啦

    回覆刪除